Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Μοντέλο Μελισσανίδη είναι η Μπάγερν!!

Ο θρυλικός Αποδυτηριάκιας γράφει στον sportdog για το πλάνο του Τίγρη στον τομέα της οργάνωσης και της λειτουργίας της ΑΕΚ και για τις επιλογές που υπακούουν σε προδιαγραφές και προοπτικές! Η Μπάγερν πουλάει. Τι είναι αυτό που πουλάει μια ποδοσφαιρική εταιρεία; Εταιρεία είναι η Μπάγερν Μονάχου. Πρώτα είναι εταιρεία και μετά όλα τα άλλα, ποδόσφαιρο, θέαμα, οπαδισμός, διακρίσεις, τίτλους. Αν δεν υπάρχει εταιρεία ποιος θα διαχειρίζεται το εμπορικό μέγεθος της ομάδας;
Είμαστε στο τι πουλάει η Μπάγερν. Αυτό που πουλάει η κάθε ομάδα στον κόσμο. Το όνομά της. Τον αέρα της. Τη φήμη της. Την αύρα της. Την αναγνωρισιμότητά της. Όλο το έργο, εταιρικό και αγωνιστικό, είναι να στηρίξουν, να προωθήσουν το brandname Μπάγερν, Ολυμπιακός, Skoda Ξάνθη, Πλατανιάς, Φάρσαλα, Σάλωνα, ό, τι παίζει στη φανέλλα.
Ούτε σώβρακα, όπλα, τρακτέρ, ούτε φάρμακα και ουίσκια πουλάει η Μπάγερν. Δεν παράγει σαν εταιρεία τίποτα άλλο παρά το προϊόν “θέαμα ποδοσφαιρικό”. Το ίδιο και η Μάντσεστερ, ο Λεβαδειακός, ο Παναθηναϊκός.
Τι λέει η είδηση, η οποία επειδή είναι απολύτως οικονομική είναι στον πόντο αληθινή. Ότι ο ασφαλιστικός γίγαντας Allianz, που έχει και τα δικαιώματα του γηπέδου της βαυαρικής ομάδας έσκασε 110 εκ. για το 8,33% των μετοχών της. Κάνε το λογαριασμό να βρεις, αν σε καίει, την αξία του μετοχικού κεφαλαίου της Μπάγερν. Πόσο θηρίο έχει εξελιχθεί αυτή η ομάδα και ποιες μπορεί να είναι οι απαιτήσεις της την προσεχή δεκαετία.
Την Μπάγερν έχει για μοντέλο ο Δημήτρης Μελισσανίδης. Να συνεχίσουμε την κουβέντα. Μη ξεφεύγουμε.
Μηχανή πολεμική είναι η Μπάγερν στον τομέα της οργάνωσης και της λειτουργίας. Οι επιλογές υπακούουν σε προδιαγραφές και προοπτικές. Οχι αυτές οι αστειότητες οι ελληνικές, φύγε εσύ, προπονητή, έλα εσύ, προπονητή, ούτε παίρνω πέντε-επτά παίκτες σε μια φάση, κρατάω έναν και τους άλλους τους διώχνω μετά από λίγο μήνες.
Αν παίζει αλά ελληνική ομάδα η Μπάγερν τότε δεν κτυπάει την πόρτα της Allianz, της Audi, της Adidas που με 90 εκ. και 75 εκ. ευρώ αντίστοιχα πήραν κι αυτές οι πολυεθνικές ένα μονοψήφιο αριθμό μετοχών.

ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ο απόρρητος φάκελλος Μελισσανίδη για την ΑΕΚ, αποκαλύπτει ο apodytiariakias.gr

To 2005 ο Δημήτρης Μελισσανίδης παρουσίασε, τότε, τα σχέδια για το νέο γήπεδο της ΑΕΚ που το είχε ονοματίσει “Αγια Σοφιά”. Πού κολλάει ένα κορυφαίο σύμβολο του χριστιανισμού και του ελληνισμού της Κωνσταντινούπολης, με ρίζες έως το Βυζάντιο με τον ΟΠΑΠ; Με μια ανώνυμη εταιρεία ποδοσφαιρικού τζόγου.
Αποκαλύπτουμε ότι πριν από 8-9 χρόνια, επί κυβερνήσεως Κώστα Καραμανλή, ο Μελισσανίδης είχε σχεδόν εξασφαλίσει τη χορηγία του ΟΠΑΠ, δηλαδή την ονοματοδοσία του στοιχηματικού κολοσσού στο νέο γήπεδο της ΑΕΚ, που θα λεγόταν και “Αγια Σοφιά” και σ' άλλο ταμπλώ “Γήπεδο ΟΠΑΠ”.
Στις τότε επαφές του σε υψηλό κυβερνητικό επίπεδο ο τίγρης είχε “εκβιάσει” λέγοντας ότι αν δεν δεχθεί ο ΟΠΑΠ τότε θα προχωρήσει στην πρόταση που του είχε κάνει πολύ μεγάλη φίρμα, γερμανική, αυτοκινητοβιομηχανίας. Ότι θα δοθεί αυτηνής το brandname στο γήπεδο της Φιλαδέλφειας.
Με την ευκαιρία να αποκαλύψουμε: Την περίοδο της πολυμετοχικότητας στον Παναθηναϊκό όταν ακόμα σχεδιαζόταν με τη συνεργασία του Δήμου Αθηναίων η κατασκευή του γηπέδου στο Βοτανικό είχε συμφωνηθεί να γίνει διαγωνισμός. Ποια εταιρεία θα έδινε το όνομά της.
Ο Βγενόπουλος, όμως, έκανε ένα κόλπο και μόνον με 2 εκ. ευρώ το χρόνο είχε εξασφαλίσει να λέγεται “Marfin”  το νέο γήπεδο, ενώ ο Τζίγγερ υπολόγιζε σε τριπλάσιο ποσό, τουλάχιστον.
Το γήπεδο του Παναθηναϊκού δεν έγινε, έγινε συνιδιοκτήτης του ΟΠΑΠ ο Μελισσανίδης. Άσχετο, το αναφέρουμε έτσι, πόσα πράματα που δεν τα “βλέπεις” σήμερα, τα τρως στη μάπα το επόμενο τέρμινο.
Ένας ειδικός χώρος στο συγκρότημα γραφείων του προσωπικού ορόφου του Μελισσανίδη στο κτίριο της Aegean είναι για τις ανάγκες κατασκευής του νέου γηπέδου. Ένας φάκελλος περιλαμβάνει όλα τα σημαίνοντα ποδοσφαιρικά γήπεδα της Ευρώπης που έχουν έτσι ή, αλλοιώς εμπορική σχέση με πολυεθνικά brand.
Στα υπ' όψιν του Μελισσανίδη είναι όλες αυτές οι παγκόσμιες εταιρείες που χρησιμοποιούν το ποδόσφαιρο για την επικοινωνία τους με την αγορά και την διαφημιστική τους “συντήρηση”. Όλες αυτές οι εταιρείες είναι υποψήφιες για να προχωρήσει σε deal η ΑΕΚ όταν θα έχει αποκτήσει το γηπεδικό της διαμάντι.

Πηγή: sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: