Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

“Δεν σκέφτομαι να αποσυρθώ”

xavi-ii
Ο Τσάβι συνεχίζει να αποτελεί τον ”εγκέφαλο” της Μπαρτσελόνα παρότι είναι πλέον 34 χρονών, μάλιστα σύμφωνα με τον ίδιο βρίσκεται στην καλύτερη κατάσταση της καριέρας του και δεν περνάει από του μυαλό του η ιδέα να αποσυρθεί από την ενεργό δράση.
Ο Ισπανός μέσος δήλωσε πως δεν μπορεί να φανταστεί τον εαυτό μακριά από τα γήπεδα, καθώς όπως είπε το ποδόσφαιρο είναι η ζωή του.
Αναλυτικά:
Σωματικά είμαι καλά. Νιώθω ακόμα καλύτερα σε σύγκριση με τις δύο προηγούμενες σεζόν. Ειλικρινά είναι η πρώτη φορά στην καριέρα μου που αισθάνομαι τόσο καλά. Εϊμαι πιο ώριμος και έχω καλή φυσική κατάσταση.
Αυτό που ξέρω είναι ότι αγαπάω το ποδόσφαιρο και θέλω να μείνω σε αυτό. Δεν ξέρω πως να ζητήσω δουλειά σε ένα γραφείο. Τι περιμένετε από εμένα να κάνω οικονομικά.
Οι πολιτικές και κοινωνικές κουβέντες είναι πολύ πολύπλοκες για εμένα. Αυτό που μου αρέσει είναι το ποδόσφαιρο“,
Πηγή:arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: