Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Κουρτουά: «Δεν νομίζω η Τσέλσι να με πουλήσει»!

Πεπεισμένος είναι ο Τιμπό Κουρτουά ότι οι άνθρωποι της Τσέλσι δεν είναι πρόθυμοι να τον πουλήσουν και έτσι θα ανήκει σε αυτήν μέχρι να λήξει το συμβόλαιό του.

Κουρτουά: «Δεν νομίζω η Τσέλσι να με πουλήσει»
Τα δύο χρόνια συμβόλαιο που έχει ακόμα με την Τσέλσι θέλει να τιμήσει ο Τιμπό Κουρτουά, καθώς και από την πλευρά της ομάδας δεν φαίνεται να υπάρχει διαφορετική επιθυμία, σύμφωνα με τον ίδιο. Όλα αυτά μετά τις φήμες πως η Ρεάλ Μαδρίτης έχει προσυμφωνήσει μαζί του για να τον πάρει ως ελεύθερο το καλοκαίρι του 2016.

«Δεν αφήνω τον εαυτό μου να επηρεαστεί από αυτά που λένε οι άνθρωποι. Είμαι σε συμφωνία με την Ατλέτικο Μαδρίτης μέχρι τον Ιούνιο και έχω ακόμη δύο χρόνια συμβόλαιο με την Τσέλσι», τόνισε ο Βέλγος τερματοφύλακας και συμπλήρωσε:

«Είμαι στα πλάνα της Τσέλσι και δεν νομίζω ότι είναι πρόθυμοι να με πουλήσουν. Νομίζω ότι κάποιοι άνθρωποι προσπαθούν να διαταράξουν την ομάδα, αλλά είμαι ήρεμος». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: