Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Κοντά στην Τσέλσι ο Ντιέγκο Κόστα!!

Diego-Costa-Atletico-Madrid-2013_2902425
Ο Ντιέγκο Κόστα μίλησε για το μέλλον του και τόνισε πως βρίσκεται πολύ κοντά στην Τσέλσι.
Συγκεκριμένα, ο πολιτογραφημένος Ισπανός επεσήμανε:
«Αυτή τη στιγμή δε σκέφτομαι ποιος θα είναι ο επόμενος σταθμός στην καριέρα μου, αλλά μόνο το πως θα βοηθήσω την εθνική Ισπανίας στο Μουντιάλ. Όμως είναι ξεκάθαρο πως είμαι κοντά στη μεταγραφή μου στην Τσέλσι», δήλωσε αρχικά.
«Η Ατλέτικο είναι το σπίτι μου, η ζωή μου και τρέφω πολλά συναισθήματα για τον σύλλογο, όμως κάποια πράγματα συμβαίνουν σ’ αυτή τη ζωή και πρέπει να τα αποδεχόμαστε. Δεν ξέρω πως ακριβώς είναι η κατάσταση, γιατί δεν έχω εμπλακεί σε όλο αυτό. Είπα σε όλους να με αφήσουν ήσυχο, διότι θέλω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό στο Παγκόσμιο Κύπελλο με την εθνική ομάδα», προσέθεσε.
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: