Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Λο: «Πάντα στην καρδιά μου»

Ο Έισι Λο ευχαρίστησε μέσω Twitter τους φίλους του Ολυμπιακού και δήλωσε πως θα έχει για πάντα στην καρδιά και το μυαλό του όσα έζησε για περίπου δύο χρόνια στην ομάδα.

Λο: «Πάντα στην καρδιά μου»
Από χθες ο Έισι Λο είναι… ιστορία για τον Ολυμπιακό. Οι «ερυθρόλευκοι» δεν έκαναν χρήση της οψιόν ανανέωσης του συμβολαίου του λόγω του σοβαρού τραυματισμού του στο γόνατο, τον οποίο δεν έχει ξεπεράσει.

Ο Αμερικανός γκαρντ μετά από δύο και πλέον χρόνια μεγάλης προσφοράς στην ομάδα αποχαιρέτησε το σύλλογο στέλνοντας ένα μήνυμα αγάπης στους φίλους του Ολυμπιακού και τονίζοντας πως θα θυμάται για πάντα όσα έζησε μαζί τους, ξεχωρίζοντας τις δύο Ευρωλίγκες.

«Ευχαριστώ πολύ για όλη την αγάπη που πήρα από τους φιλάθλους. Ειλικρινά σημαίνει πολλά για μένα και πάντα θα έχω στην καρδιά μου τις υπέροχες στιγμές στην Ελλάδα. Οι δύο συνεχείς τίτλοι στην Ευρωλίγκα με τον Ολυμπιακό θα είναι οι δύο αγαπημένες στιγμές στο βιβλίο μου. Μακάρι να μπορούσα να απαντήσω σε κάθε μήνυμα που έλαβα, αλλά να ξέρετε πως τα διάβασα όλα και δεν παρέλειψα κανένα», ανέφερε ο Λο.







Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: