Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

«Μεγάλη ομάδα ο ΠΑΟΚ»

Ενθουσιασμένος με τις συνθήκες που έχει συναντήσει στον ΠΑΟΚ κι από το πόσο σημαντικός νιώθει ήδη σε μια «μεγάλη και φιλόδοξη ομάδα», δήλωσε ο Ρόμπερτ Μακ.

«Μεγάλη ομάδα ο ΠΑΟΚ»
Ευτυχισμένος απ’ τη μέχρι τώρα παρουσία του στον ΠΑΟΚ δήλωσε ο Ρόμπερτ Μακ.

Ο σκόρερ της νίκης επί του Παναιτωλικού (1-0) τόνισε ότι ο «δικέφαλος» είναι μια μεγάλη ομάδα που διαθέτει φιλοδοξίες.

Αφού τον ευχαρίστησε λοιπόν για την ευκαιρία που του έδωσε και για το ότι νιώθει σημαντικός, απέφυγε τη σύγκριση με τον Στοχ κι ευχήθηκε να τον αγαπήσει ο κόσμος για τη δική του προσφορά.


Αναλυτικά όσα είπε ο Μακ

Για τη μέχρι τώρα πορεία του: «Ευχαριστώ τον ΠΑΟΚ -το έχω πει πολλές φορές- που μου έδωσε την ευκαιρία να είμαι εδώ και να κάνω αυτή την επιλογή στην καριέρα μου. Ήρθα σε μια πολύ μεγάλη ομάδα με φιλοδοξίες, σ’ ένα πρωτάθλημα δυνατό, το είδατε και σήμερα ότι είχαμε να αντιμετωπίσουμε μια πολύ καλή ομάδα».

Για τις συγκρίσεις που γίνονται με τον Στοχ: «Πολλές φορές μου ζητάνε να κάνω σύγκριση του εαυτού μου με τον Στοχ και έχω απαντήσει ότι δεν μπορώ να το κάνω. Ο Στοχ είναι ένας πολύ καλός παίκτης, εγώ είμαι άλλος παίκτης, είναι φίλος μου και μου είπε τα καλύτερα για τον ΠΑΟΚ πριν έρθω. Μακάρι να με αγαπήσουν για όσα προσφέρω εγώ στην ομάδα».

Για την προσαρμογή του στην Ελλάδα: «Η Θεσσαλονίκη είναι πανέμορφη και οι Θεσσαλονικείς πολύ ζεστοί άνθρωποι κι αυτό με βοηθάει να κάνω καλύτερα αυτό που στην πραγματικότητα ήρθα να παίξω ποδόσφαιρο! Τώρα όλοι ρωτούν για την κόντρα με τον Ολυμπιακό κι αν μπορούμε να τον προσπεράσουμε στην κούρσα του πρωταθλήματος, αλλά μέχρι τότε έχουμε ματς Κυπέλλου, ματς πρωταθλήματος με τον ΟΦΗ κι άλλο ένα ευρωπαϊκό ματς.

Οπότε δεν έχει νόημα να το συζητάμε από τώρα. Δουλεύουμε σκληρά και ο προπονητής μας θέλει να είμαστε ομάδα και νομίζω ότι μέχρι σήμερα αποδίδει η δουλειά μας».


Για το πως αισθάνεται ως παίκτης του ΠΑΟΚ: «Ο ΠΑΟΚ μου δίνει τη δυνατότητα να είμαι σημαντικός και θέλω να είμαι κομμάτι της σε μεγάλες επιτυχίες πριν καν σκεφτώ αν και πού θα μπορούσα να παίξω στη συνέχεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια: