Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

«Εύκολο να κερδίσουν τον Ολυμπιακό»!

Στον Arena FM 89,4 φιλοξενήθηκε ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ, Πάουλο Κομίνχες και θυμήθηκε το πέρασμα του από τον «Δικέφαλο» αλλά και τα ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
Για το που βρίσκεται αυτή τη στιγμή:
«Αγαπάω πάρα πολύ το ποδόσφαιρο και είμαι προπονητής στην Σπορ Μπόις».
Για το αν του λείπει η Ελλάδα:
«Σίγουρα θα γυρίσω ξανά στην Θεσσαλονίκη και την Ελλάδα γιατί έχω πολύ ωραίες αναμνήσεις».
Για τα παιχνίδια του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό που έχει ζήσει:
«Είμαι κοντά στον ΠΑΟΚ, ακολουθώ την πορεία της ομάδας αν και βρίσκομαι στο Περού και αύριο (3/12) θα κάνω το ίδιο πράγμα. Ο Ολυμπιακός είναι ένας δυνατό και δυναμικός αντίπαλος. Θυμάμαι αυτά τα παιχνίδια και την Τούμπα να είναι πάντα γεμάτη και να ακολουθούν την ομάδα οι οπαδοί παντού. Τώρα ο ΠΑΟΚ είναι πρώτος και ελπίζω να κερδίσει το ντέρμπι της κορυφής».
Για τις αναμνήσεις του από τον Ζήση Βρύζα και τον Άγγελο Αναστασιάδη:
«Έχω πάρα πολύ καλές αναμνήσεις και από τους δύο γιατί μου συμπεριφέρθηκαν εξαιρετικά όταν βρισκόμουν στην Ελλάδα».
Για το αν παρακολουθεί τον ΠΑΟΚ:
«Όταν ήμουν στον ΠΑΟΚ δεν υπήρχε ίντερνετ και επικοινωνία όμως τώρα όλα έχουν αλλάξει, όλοι βλέπουν το Ελληνικό ποδόσφαιρο μέσω ίντερνετ και ακολουθώ την ομάδα».
Για το αν του προτάθηκε η θέση σκάουτερ από τον ΠΑΟΚ:
«Όχι ποτέ δεν μου μίλησε κανένας».
Για το τι θυμάται από τον Άγγελο Αναστασιάδη:
«Θυμάμαι  την… τρέλα που είχε ο άνθρωπος».
Για το αν θυμάται την αγάπη του κόσμου του ΠΑΟΚ προς το πρόσωπο του:
«Βέβαια θυμάμαι. Ήμουν καλό παιδί και δεν το ξεχνούσαν ποτέ οι οπαδοί του ΠΑΟΚ».
Για το που βρίσκεται ο Πέρσι Ολιβάρεζ:
«Ο Ολιβάρεζ προετοιμάζεται για να γίνει προπονητής αλλά δεν έχει βρει ακόμα μια ομάδα να προπονεί».
Για το σύνθημα που θυμάται:
«Θυμάμαι αυτό με τον Άρη όταν ο Ζήσης (Βρύζας) είχε βάλει γκολ (Σημείωση συντάκτη: Το τραγούδησε κιόλας στα Ελληνικά)».
Για τα παιχνίδι που θυμάται:
«Θυμάμαι το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό όταν έβαλα το δεύτερο γκολ του ΠΑΟΚ στο 87’ και έκανα το 2-1».
Για το τι θα συμβούλευε τους παίκτες του ΠΑΟΚ για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό:
«Να απολαύσουν το παιχνίδι και να καταλάβουν πως είναι εύκολο να το κερδίσουν. Αν το απολαύσουν και αν παίξουν με διάθεση είναι εύκολο».
Για το πότε θα έρθει στην Ελλάδα:
«Δεν ξέρω… Μια μέρα σίγουρα θα έρθω πάντως. Μακάρι να έρθω ως προπονητής αλλά θα δούμε».
Για την ομάδα που υποστηρίζει:
«Στο Περού είμαι Λαού, εκτός Περού εννοείται ΠΑΟΚ».
*Πηγή: arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: