Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Κάμπος: «Φεύγω με ψηλά το κεφάλι»

Ο Πάουλο Κάμπος ευχαρίστησε τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάστηκε στον Άρη στους 2,5 μήνες παραμονής του στην ομάδα. «Μακάρι να ανταμώσουμε στο μέλλον», ανέφερε ο εκπρόσωπος του Άλεξ Κάλας.

Κάμπος: «Φεύγω με ψηλά το κεφάλι»
Ο Ερασιτέχνης Άρης και ο Πάουλο Κάμπος παραχώρησαν κοινή συνέντευξη Τύπου με αφορμή την αποχώρηση του Βραζιλιάνου από την τεχνική ηγεσίας της ομάδας (όχι για αγωνιστικούς λόγους). Ο 57χρονος προπονητής σχολίασε ότι φεύγει με ψηλά το κεφάλι από τους «κίτρινους». Ο Γιώργος Γιακουμίδης, που εκπροσώπησε τον Άλεξ Κάλας και τόνισε ότι ήταν επιθυμία να των ανθρώπων του ποδοσφαιρικού τμήματος να μην γίνει αλλαγή στον πάγκο των Θεσσαλονικιών.

Αρχικά μίλησε ο νομικός, Σπύρος Χριστοφορίδης, δήλωσε: «Ήρθαμε για αν αποχαιρετήσουμε ένα φίλο. Εξαντλήσαμε μέχρι τη μια το μεσημέρι όλες τις δυνατότητες για να παραμείνει στον πάγκο του Άρη. Ένα χαρτί που ήρθε από την ΕΠΟ στις 22 Δεκεμβρίου. Συγκεντρώθηκε ότι μπορούσε να συγκεντρωθεί. Ήρθε έγγραφο στις 16 του μηνός που απαγόρευε οποιαδήποτε ιδιότητα του κ. Κάμπος στον αγωνιστικό χώρο. Αναζητήθηκε να συμμετέχει ως έφορος του τμήματος, αλλά η ΕΠΟ ήταν ξεκάθαρη. Πρώτον θα κινδύνευε η ομάδα με οποιαδήποτε ενστάσεις και δεύτερον κάθε διαιτητής θα έστελνε τον κ. Κάμπος στην εξέδρα. Ο κ. Κάμπος πληρώθηκε τα δεδουλευμένα του και αφήνουμε την πόρτα ανοιχτή για συνεργασία στο μέλλον».

Ο Πάουλο Κάμπος ανέφερε: «Δεν ήθελα να ήμουν εδώ σε αυτή τη θέση για να σας αποχαιρετήσω. Δεν ξέραμε για αυτό τον νόμο, αλλά από τη μεριά μου οι νόμοι πρέπει να υπάρχουν. Αν ήξεραν όλοι γι αυτό τον νόμο δεν θα ερχόμουν καν στην Ελλάδα», είπε αρχικά και συνέχισε: « Οπότε πάνω σε αυτό όλο το κακό υπάρχει το θετικό ότι γύρισα στην Ελλάδα, στην χώρα που αγαπάω, να γνωρίσω και να ζήσω καλά πράγματα σε αυτή την μεγάλη ομάδα. Είναι περίεργο γιατί και τις δύο φορές που εργάστηκα στην Ελλάδα ήμουν πάντα χαρούμενος, ευτυχισμένος και νικητής γιατί όλοι ήταν δίπλα μου. Δεν δουλεύω μόνος μου. Έχω μόνο να ευχαριστήσω τον Θεό που επέστρεψα στην Ελλάδα.

Το μόνο που θέλω να κάνω είναι να ευχαριστήσω. Φεύγω με το κεφάλι ψηλά. Κι ελπίζω κάποια στιγμή να γίνει το όνειρο μου και αν επιστρέψω στην Ελλάδα και να εργαστώ για το ποδόσφαιρο. Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Γαλανό που με έφερε στην ομάδα, τον κ. Τοπαλίδη και όλα τα παιδιά που ήταν δίπλα του και δεν γνώριζα. Όλους τους δημοσιογράφους που ήταν δίπλα μου και στήριξαν την προσπάθεια μου. Τους ποδοσφαιριστές που δεν γνώριζα πριν. Και ένα μεγάλο ευχαριστώ για τον κόσμο του Άρη και όχι μόνο στη Θεσσαλονίκη, αλλά παντού. Κεφάλι ψηλά και ποτέ δεν ξέρεις, κάποια στιγμή ίσως επιστρέψω στην Ελλάδα
».

Δεν υπάρχουν σχόλια: