Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

Συγκλονίζει ο Μπλαστσικόφσκι!!

Αποκάλυψη-σοκ από τον Γιάκουμπ Μπλαστσικόφσκι, που διηγείται στην αυτοβιογραφία πως είδε την μητέρα του να δολοφονείται από τον πατέρα του σε ηλικία 10 ετών...

Συγκλονίζει ο Μπλαστσικόφσκι

«Απομακρύνθηκα από όλους. Για αρκετά χρόνια δεν δεχόμουν φίλους στο σπίτι. Δεν είναι κάτι εύκολο. Είναι όμως ένα γεγονός που δεν ξεχνώ και δεν θα ξεχάσω. Είναι κομμάτι μου. Εκείνη την ημέρα η ζωή μου άλλαξε, διαταράχτηκε, αλλά πιστεύω ότι έχω αποκτήσει πολλή δύναμη. Έχω αντιμετωπίσει πάρα πολλά προβλήματα στη ζωή μου, πράγματα που άλλοι άνθρωποι θα τα είχαν αντιληφθεί ως τραγωδίες», λέει ο ποδοσφαιριστής της Ντόρτμουντ σε συνέντευξη που παραχώρησε στην "Die Welt" για το βιβλίο με τη ζωή του, που θα κυκλοφορήσει τον Μάιο.

inner

Επίσης δεν παρέλειψε να σταθεί στους δύο ανθρώπους που καθόρισαν τον χαρακτήρα του και τον βοήθησαν να σταθεί στα πόδια του: «Το ένα είναι η γιαγιά μου. Μεγάλωσε εμένα και τα αδέρφια μου σαν να ήμασταν παιδιά της. Και φυσικά τον θείο μου (Γέρζι Μπρέτσεκ) και εκείνος ήταν παίκτης και διεθνής με την εθνική Πολωνίας, αυτός με έπλασε». *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: