Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Ο Μέσι το απόλυτο κουμάντο στην Μπαρτσελώνα!!

Εγώ την ήξερα σαν “οικογένεια” την αγαπημένη μου Μπαρτσελώνα. Ότι λειτουργούσε με την κουλτούρα της φαμίλιας για να αυτοπροστατεύεται, αλλά και για να προκόβει. Γράφει στον SportDog ο θρυλικός Αποδυτηριάκιας... Συμβαίνει και στα καλύτερα σπίτια τέτοιος τσαμπουκάς, όπως αυτός ανάμεσα στον προπονητή της ομάδας και τον Μέσι. Το ανησυχητικό για το καταλάνικο κλαμπ είναι ότι βγήκε προς τα έξω η “διαφορά” ανάμεσα στους δύο, σε θέματα τακτικής.
Τι είδαμε στο 1-0 που έγινε με πέναλτυ του Μέσι στα τελευταία λεπτά, στο άνοστο παιχνίδι με την Αθλέτικο; Είδαμε πολλά. Καταλάβαμε πολλά. Αποχαιρετισμός στην αγαπημένη Μπαρτσελώνα που γνωρίζαμε. Στην ομάδα που απολαμβάνουμε για το περίτεχνο παιχνίδι της.
Το ποδόσφαιρο παίζεται με 11, αλλά με ποδοσφαιριστές διαφορετικών ρόλων. Και διαφορετικών αξιωμάτων, απαραιτήτως. Ένας είναι ο στρατηγός στο μέτωπο. Ένας ο αρχηγός του επιτελείου. Δεν κατεβάζεις αεροπορία με δύο σμηνάρχους, ούτε στόλο με τρεις ναυάρχους.
Αυτά τα έκανε η μαλακισμένη η Ρεάλ Μαδρίτης που αγνοούσε τη χημεία και την ενδιέφερε μονάχα το star system χολυγουντιακού τύπου. Παίρνουμε τους φιρμάτους της πιάτσας Ζιντάν, Μπέκαμ, Ρονάλντο, Φίγκο, ό, τι γυαλιστερό διότι πουλάμε γκλαμουριά.
Είμαι ο Νεϋμάρ, ο καλύτερος ποδοσφαιριστής της Βραζιλίας, εκπροσωπώ την πρώτη σχολή στον κόσμο και στην Μπαρτσελώνα, λόγω Μέσι, δεν είμαι αυτός που... είμαι. Αυτός που θέλω.
Είμαι ο Σουάρες, ο Νο1 γαμιάς στην Αγγλία, και αντί να γίνω ο αρχηγός στην Μπαρτσελώνα, περιορίζομαι να είμαι δεύτερος. Επειδή ο Μέσι έτσι ή, αλλοιώς δεν παζαρεύει το στέμμα της Μπάρτσα που έχει κολλήσει στο κεφάλι του.

ΤΟ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΜΕΣΙ και τις ίντριγκες στην Μπαρτελώνα, αποκαλύπτει ο apodytiriakias.gr

Να τα λέμε όλα, κι αυτά που κρύβονται πίσω από τον τοίχο. Στην παγκόσμια πιάτσα έχει φτιαχτεί το δίπολο Μέσι και Ρονάλντο. Παικταράδες και οι δύο, σε ομάδες γκραν σουξέ πρωτοκλασάτες, Μπαρτσελώνα και Ρεάλ, πολυβραβευμένοι, πολυφωτογραφημένοι, φιρμάρες του κερατά, με δημόσια εικόνα εντελώς διαφορετική. Τσαχπίνης και πουτανατζής ο
Πορτογάλος, σιγανοπαπαδιά αυτή η ποντικομαμή ο Αργεντινός.
Και οι δύο, Ρονάλντο και Μέσι, παιδιά του star system. Με την αξία τους, όμως. Δεν τους λανσάρησε το σύστημα, τα οργανωμένα συμφέροντα των πολυεθνικών, δεν τους επέβαλλε η φυλή των διαφημιστών. Με το ταλέντο τους, με τις δυνατότητές τους επεβλήθηκαν οι δύο κορυφαίοι ποδοσφαιριστές, τα δύο πιο λαμπερά αστέρια στο ποδόσφαιρο γαλαξία.
Ντίβα και σαματατζής ο Ρονάλντο, χαμηλών τόνων ο αντικινηματογραφικός φατσικά Μέσι, ο πονηρός, ο πανούργος, ο διαβολικός, λέει ο αποδυτηριάκιας. Εδώ και πέντε χρόνια ο
Μέσι δεν είναι το καλόβολο παιδάκι με το κουσούρι του ζουπά και την αντιτουριστική μούρη, που δεν του επέτρεπε να το παίξει φίρμα αλά Μπέκαμ και Ζιντάν.
Ποια Μπαρτσελώνα; Εγώ είμαι υπεράνω της Μπάρτσας, σου λέει ο Μέσι και άμα λάχει υπόγεια και ύπουλα στο δείχνει. Κράτος είναι στην πραγματικότητα η Μπάρτσα, περισσότερο
από κάθε κόμμα, κάθε εθνικιστική οργάνωση εκφράζει την Καταλωνία και το μίσος στην πουτάνα την Ισπανία.
Και λοιπόν; Εγώ είμαι ο Μέσι, πετάει κατάμουτρα ο Αργεντινός, πίσω από τον οποίο δουλεύει ομάδα με επικοινωνιολόγο, μάνατζερ, οικονομολόγο, ατζέντη με σχέσεις σε FIFA και UEFA κ.α. δημοσιοσχετίστες. Εγώ, λοιπόν, επειδή είμαι ο Μέσι θα έχω γνώμη ποιος θα είναι ο πρόεδρος στην Μπαρτσελώνα, ποιος προπονητής και θα έχω λόγο στις μεταγραφές. Και άμα γουστάρετε, διαφορετικά θα φύγω.
Έτσι ξηγιέται. Κι αυτός, ο Μέσι, ο κοντοπούτανος επιλέγει σε ποια στιγμή θα ανοίξει θέμα για αποχώρηση από την Μπαρτσελώνα, για μεταγραφή στην Τσέλσυ. Και κάθε φορά που αιφνιδιάζει, ζυγίζει τις αντιδράσεις του κόσμου και των μήντια.

*Πηγή: sportdog.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: