Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Η... απολογία του Χάκετ!!

Μία δήλωση… μετάνοιας του Ντάνιελ Χάκετ φιλοξενείται στην ιστοσελίδα της Αρμάνι Μιλάνο, με αφορμή την άρση της τιμωρίας του από την ιταλική ομοσπονδία μπάσκετ.

Η... απολογία του Χάκετ
Την ικανοποίησή του για την άρση του αποκλεισμού του από την ιταλική ομοσπονδία μπάσκετ εξέφρασε ο Ντάνιελ Χάκετ, ο οποίος μετά την επιστροφή του στο εγχώριο πρωτάθλημα, ευελπιστεί και σε αυτή στην «σκουάντρα ατζούρα».

«Είμαι χαρούμενος γιατί επιτέλους θα επιστρέψω στις διπλές εβδομαδιαίες υποχρεώσεις μου, με τους συμπαίκτες μου, οι οποίοι μέχρι στιγμής τα έχουν πάει πολύ καλά και χωρίς εμένα. Πλέον, θα μπορώ να τους βοηθήσω και στο πρωτάθλημα, ώστε να πετύχουμε το στόχο μας. Επιτέλους, αφήνω πίσω μου ό,τι έγινε και πλέον επικεντρώνομαι στο μέλλον με την Ολίμπια, ελπίζοντας και στην εθνική ομάδα. Τελειώνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο Πετρούτσι που μου έδωσε αυτή την ευκαιρία. Τώρα, μπορώ να γυρίσω σελίδα», ήταν η δήλωση του Ντάνιελ Χάκετ στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας του Μιλάνου. *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: