Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Παουλίνιο: «Σχεδόν... έφυγα»

Τελικά τα δημοσιεύματα του προηγούμενου μήνα είχαν βάση. Ο Παουλίνιο παραδέχτηκε ότι την περασμένη μεταγραφική περίοδο βρέθηκε με το... ενάμιση πόδι εκτός Τότεναμ, όμως για οικογενειακούς λόγους αποφάσισε να παραμείνει!  
Η απόφασή του, μέχρι στιγμής, αποδεικνύεται σωστή, αφού έκτοτε ο Μαουρίτσιο Ποκετίνο του δίνει μεγαλύτερο χρόνο συμμετοχής στις υποχρεώσεις των Λονδρέζων.
«Αντιμετώπισα άσχημες στιγμές στην αρχή της σεζόν. Δεν βρισκόμουν συχνά στην αρχική ενδεκάδα, ενώ κάποιες φορές ήμουν και εκτός αποστολής. Συνέχισα, όμως, να κάνω τη δουλειά μου και τώρα λαμβάνω περισσότερες ευκαιρίες», τόνισε χαρακτηριστικά ο Βραζιλιάνος μέσος και συνέχισε αποκαλύπτοντας ότι τον προηγούμενο μήνα βρέθηκε μια ανάσα από την αποχώρησή του από το «Γουάιτ Χαρτ Λέιν»:
«Ήμουν κοντά να φύγω την περασμένη μεταγραφική περίοδο. Είχαν γίνει κάποιες προτάσεις στον μάνατζέρ μου και παραδέχομαι ότι βρέθηκα κοντά να φύγω. Οι προσφορές ήταν από την Ευρώπη και τη Βραζιλία. Ο εγκλιματισμός σε μια διαφορετική ομάδα δεν είναι δικαιολογία πλέον. Έχω οικογένεια, σύζυγο και παιδιά και ένα νέο μωρό που έρχεται. Έπρεπε να σκεφτώ πολλά πριν αποφασίσω».
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: