Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Ασταμάτητος ο Ραούλ!!

Την επιθυμία του να μείνει άλλο ένα χρόνο στη Γερμανία και τη Σάλκε εξέφρασε ο πολύπειρος επιθετικός της γερμανικής ομάδας, Ραούλ, ο οποίος τόνισε πως θέλει να συνεχίσει στην «04».

Θετικός στο να συνεχίσει την καριέρα του στη Σάλκε φάνηκε ο Ραούλ σε συνέντευξη που παραχώρησε στη Suddeustche Zeitung, αφού ο Ισπανός επιθετικός τόνισε ότι πήγε στην ομάδα του Ρουρ για να διακριθεί και όχι απλά να κλείσει την καριέρα του:

«Νομίζω ότι τους τελευταίους οκτώ μήνες που βρίσκομαι εδώ, έχω δείξει ότι ήρθα να πετύχω κάτι και όχι απλά να τερματίσω την καριέρα μου. Το συμβόλαιό μου λήγει σε ένα χρόνο και αν με θέλουν, θα μπορούσα να καθίσω ένα χρόνο ακόμα», τόνισε χαρακτηριστικά ο πρώην άσος της Ρεάλ Μαδρίτης και συνέχισε:

«Είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι εδώ, κάθε μέρα ανυπομονώ σαν μικρό παιδί να πάω στην προπόνηση. Θα αποσυρθώ από την ενεργό δράση μόνο αν σταματήσει αυτή η όρεξη που έχω για το ποδόσφαιρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: