Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

"Σιγά μη με άφηνε στον πάγκο για ένα ντόνατ!"

Ο Νταβίντ Ντε Χέα ξεκαθάρισε πως δεν είναι κλέφτης ντόνατ, αλλά ότι έγινε μία παρεξήγηση!
"Σιγά μη με άφηνε στον πάγκο για ένα ντόνατ!"
"Δεν έγινε τίποτα σπουδαίο. Εγώ, ο ξάδερφός μου κι ένας φίλος από την Ισπανία πήγαμε στο μαγαζί, πεινούσαμε και πήραμε τα ντόνατς. Θα αγοράζαμε κι άλλα πράγματα, αλλά αντιλήφθηκα πως δεν είχα μαζί το πορτοφόλι μου και βγήκα από το μαγαζί για να πάω να το φέρω από το αυτοκίνητό μου. Τίποτε περισσότερο", τόνισε ο Ισπανός τερματοφύλακας της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.
"Οι άνθρωποι του μαγαζιού νόμιζαν πως πήγαινα να φύγω χωρίς να πληρώσω. Προσπάθησα να τους εξηγήσω, αλλά τα αγγλικά μου δεν είναι ακόμη πολύ καλά και έτσι χρειάστηκε λίγη ώρα. Τελικά ήρθε μία Ισπανίδα και βοήθησε να συνεννοηθούμε. Στο τέλος μας ζήτησαν συγγνώμη. Έγινε μεγάλο θέμα από το τίποτα, αλλά εγώ αντιμετωπίζω σαν αστείο όλη αυτή την ιστορία".
Σε ερώτηση για το αν έμεινε εκτός ενδεκάδας λόγω του συγκεκριμένου περιστατικού, επεσήμανε: "Δεν θα με άφηνε ο προπονητής στον πάγκο για ένα ντόνατ. Κάποιοι μου έδωσαν ντόνατς για πλάκα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: