Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

«Έκαναν το έγκλημα μέρος του ποδοσφαίρου...»

Ο Αλέξης Κούγιας απαντώντας σε όσα του καταλόγισε ο Γιώργος Τσακογιάννης σε συνέντευξή του μέσα από την φυλακή, υποστήριξε πως αυτός μαζί με τον Αχιλλέα Μπέο έφεραν το έγκλημα στο ποδόσφαιρο! Επίσης, μίλησε για την τρίτη κασέτα, χωρίς όμως να πει ονόματα.
«Έκαναν το έγκλημα μέρος του ποδοσφαίρου...»
Αρχικά, απαντώντας στα χθεσινά λεγόμενα του Τσακογιάννη και στον ισχυρισμό μου πως ουδέποτε τον απείλησε, είπε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ: «Κάποιοι έχουν ξεχάσει πως υπάρχουν δικαστές και δικηγόροι με αξιοπρέπεια. Αφού ακούγεται στην κασέτα να μιλάει για πέντε σκαμπίλια στα πόδια. Τι να πω εγώ; Δεν έχω τίποτα να του απαντήσω. Όλοι κάνουν λάθη στη ζωή τους. Υπάρχουν όμως και επαγγελματίες εγκληματίες. Δεν θα πω εγώ τι είναι όμως ο Τσακογιάννης και Μπέος.

Δεν θέλω να επιβαρύνω την θέση τους. Άλλωστε εγώ σε όλη μου την καριέρα υπερασπίζομαι τέτοιους ανθρώπους για να έχουν καλύτερη μεταχείριση. Ωστόσο, αυτοί έκαναν την παρανομία, την κλοπή και το έγκλημα μέρος του ποδοσφαίρου και εκεί εγώ έκανα τη μικρή παρέμβασή μου».

Τέλος, για την περιβόητη τρίτη κασέτα ανέφερε: «Άκουσα την τρίτη κασέτα. Είχα πει πως μιλάνε δύο κορυφαίοι παράγοντες του ποδοσφαίρου, αλλά δεν θα πω ποιοι είναι. Έχω δεσμευτεί και την κασέτα αυτή δεν την έχω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: