Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Σε σκέψεις ο Ποντόλσκι!!

Σε σκέψεις ο Ποντόλσκι
Το μέλλον του με την ομάδα της Κολωνίας θα σκεφτεί ο Λούκας Ποντόλσκι το καλοκαίρι. Ο 26χρονος επιθετικός, ο οποίος βρίσκονταν στο μεταγραφικό στόχαστρο της Άρσεναλ, τόνισε πώς αν φύγει από τον γερμανικό σύλλογο, θα αναζητήσει μία ομάδα εκτός Γερμανίας.

«Αν ήταν να πάρω μεταγραφή, θα ήθελα να ήταν εκτός Γερμανίας. Μιλάω Γερμανικά, Πολωνικά, Αγγλικά και τη διάλεκτο της Κολωνίας. Οπότε, με αυτόν το συνδυασμό μπορώ να πάω παντού.

Πάντα δεχόμουν προτάσεις και αν αυτές δεν ήταν ελκυστικές, δεν θα ήμουν τώρα εδώ. Αλλά, σοβαρά θα το σκεφτώ το καλοκαίρι, όχι νωρίτερα.

Μου είχαν πει πως η ομάδα θα «χτιστεί» τριγύρω μου, συνεπώς θα μπορούσαμε να βρεθούμε στην πρώτη οχτάδα και στη συνέχεια στην εξάδα. Είχα πολλές εγγυήσεις πριν έρθω και θέλω να παίξω με το στυλ μου με σκοπό να καταφέρουμε πράγματα όλοι μαζί.

Ο Κριστόφ Ντάουμ είχε πει πως στο σύλλογο δίνονται πολλές υποσχέσεις λίγες εκ των οποίων πραγματοποιούνται και η κατάστασή μου αυτό το επιβεβαιώνει
», ήταν τα λόγια του Γερμανού.

Ο Ποντόλσκι τη φετινή σεζόν έχει πάρει μέρος σε 18 αγώνες και έχει πετύχει 15 γκολ.

πηγή: sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: