Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Όλη η Μπαρτσελόνα… υποκλίνεται στον Γκουαρντιόλα!!

Όλη η Μπαρτσελόνα… υποκλίνεται στον Γκουαρντιόλα!

Ένα ευχαριστώ για 13 τίτλους είναι μάλλον πολύ λίγο!

Έτσι, από κοινού παίκτες και ιθύνοντες της Μπαρτσελόνα βρήκαν έναν πολύ όμορφο τρόπο να αποχαιρετήσουν τον μέχρι πρότινος προπονητή τους, Πεπ Γκουαρντιόλα, στέλνοντας του ένα προσωπικό μήνυμα ο καθένας στην επίσημη σελίδα των «μπλαουγκράνα».

Σε ευχαριστώ Γκουαρντιόλα:

Αντριάνο: «…που με πίστεψες. Σε ευχαριστώ για όλες τις εμπειρίες που ζήσαμε μαζί»

Αμπιντάλ: «…για την πίστη σου σε μένα, παρά την ασθένειά μου. Δε θα το ξεχάσω ποτέ αυτό»

Αφελάι: «… για τη στήριξή σου κατά τη διάρκεια του τραυματισμού μου και για όλες τις ευκαιρίες που μου έδωσες»

Αλέξις: «…για την εμπιστοσύνη σου και τους τέσσερις τίτλους που κερδίσαμε μαζί»

Ντάνι Άλβες: «…για όσα μας έδωσες εντός και εκτός γηπέδου»

Φοντάς: «…για όλα όσα έχεις προσφέρει στον αθλητισμό, στο ποδόσφαιρο και στη Μπαρτσελόνα. Ήταν χαρά μου να περάσω αυτά τα χρόνια δίπλα σου. Θα είμαι πάντα ευγνώμων»

Φάμπρεγας: «…για την ευκαιρία που μου έδωσες να συμμετέχω σε αυτήν την ομάδα και για όλα όσα μου έμαθες»

Κουένκα: «…για το ότι μας έμαθες τον καλύτερο τρόπο να παίζουμε ποδόσφαιρο»

Ινιέστα: «… για κάθε συμβουλή, για κάθε λύση, για κάθε λέξη»

Κειτά: «…για την καλύτερη συμπεριφορά που θα μπορούσε να έχει κανείς»

Μαστσεράνο: «…για την επιρροή που μου άσκησες, το πώς βλέπεις το ποδόσφαιρο και για τον τρόπο με τον οποίο ηγήθηκες της ομάδας»

Μέσι: «…για τη φιλία, για την αφοσίωση, για το γεγονός πως είσαι νικητής. Δε θα σε ξεχάσω ποτέ»

Πέδρο: «… για όσα μου έχεις μάθει και για όσα έχουμε κερδίσει μαζί»

Πίντο: «…που μας βοήθησες να ωριμάσουμε ως άνθρωποι και ως επαγγελματίες, για το ότι διοχέτευσες το πάθος σου σε εμάς και μας πίστεψες. Σε ευχαριστώ για όλα»

Πικέ: «…για όσα μας έδινες μέρα με τη μέρα και για όσα έχουμε μάθει από σένα»

Πουγιόλ: «… που μας έδειξες το δρόμο»

Μπουσκέτς: «…που συμμετείχαμε μαζί σου σε τόσες πολλές επιτυχίες»

Βαλντές: «…για όλα, αφεντικό»

Τιάγκο: «… που με έκανες να απολαμβάνω το ποδόσφαιρο»

Βίγια: «…που έκανες τη Μπαρτσελόνα ακόμα μεγαλύτερη αυτά τα τέσσερα αξέχαστα χρόνια»

Τσάβι: «…για το ότι έφερες επανάσταση στο ποδόσφαιρο»

Θουμπιθαρέτα: «… για τα τόσα πολλά χαμογελαστά χρόνια»

Μπερτομέου: «…για το ότι έκανες τη Μπάρτσα ακόμα μεγαλύτερη. Σε ευχαριστώ Πεπ για την δέσμευση, την αφοσίωση και το πάθος σου»

Ροσέλ: «…που πραγματοποίησες τα όνειρά μας και για όλες τις στιγμές που μας χάρισες. Η Μπαρτσελόνα θα είναι πάντα το σπίτι σου»


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: