Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Ογκουνσότο: «Χαρούμενος που επέστρεψα»

Ο Πάτρικ Ογκουνσότο φιλοξενήθηκε στο «Αθλητικό Metropolis» και στην εκπομπή «Τρίτο Ημίχρονο» και μίλησε για την Επανομή και την απόφασή του να επιστρέψει στην Ελλάδα.

Για το νέο σταθμό στην καριέρα του:

"Είμαι χαρούμενος που επιστρέφω στην Ελλάδα για να ξεκινήσω να αγωνίζομαι με την Επανομή και θα κάνω ότι μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα γιατί έχει μια καλή ομάδα απ' ότι είδα.

Η ομάδα έχει στόχο αι αυτό είναι καλό. Εγώ είμαι πάντα έτοιμος και δεν έχω πρόβλημα να παίξω οπουδήποτε, όταν έχεις στόχο είναι καλό και εγώ αυτό κάνω".

Για την Θεσσαλονίκη και την Ελλάδα και την απόφαση του να επιστρέψει:

"Μένω στην Θεσσαλονίκη τους τελευταίους δύο μήνες. Μου αρέσει η Θεσσαλονίκη και όλη η Ελλάδα. Ήρθα στην Ελλάδα πρώτη φορά στα 17 μου και ξέρω πως όπου και να πάω θα περάσω καλά. Ήμουν στο Καζακστάν, καλά ήταν εκεί αλλά γυρίζω πίσω στην Ελλάδα επειδή την ξέρω καλά και ήθελα να επιστρέψω".


πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: