Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Πάουελ: «Η τελευταία μου ευκαιρία»

Ο Ασάφα Πάουελ θα αναμετρηθεί με τους κορυφαίους σπρίντερ στους Ολυμπιακούς Αγώνες με σκοπό να αποδείξει ότι παραμένει ανταγωνιστικός και την κατάληψη μιας θέσης στο βάθρο των νικητών. Σε δηλώσεις που παρέθεσε σε εκπροσώπους του Τύπου τόνισε πως θα δώσει όλες του τις δυνάμεις καθώς κατά πάσα πιθανότητα θα είναι οι τελευταίοι του Ολυμπιακοί Αγώνες.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

«Σίγουρα πρόκειται για πολύ σημαντικούς αγώνες. Θα είναι πιθανότατα οι τελευταίοι Ολυμπιακοί Αγώνες και θα τα δώσω όλα. Τα 100μ είναι το αγώνισμα μου ενώ στα 200μ δεν αισθάνομαι το ίδιο. Έχω μάθει από τον Μπολτ να είμαι πιο ήρεμος. Έχω μάθει ότι κάνω να το κάνω για τον εαυτό μου και για κανέναν άλλον.

Ο τελικός των 100μ είναι ένας αγώνας που πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος στην σειρά σου και να μην κοιτάς δίπλα τους υπόλοιπους αθλητές.

Και αυτό γιατί ποτέ δεν ξέρεις ποιος μπορεί να πεταχτεί από το πουθενά. Μπορεί κάποιος σπρίντερ να κάνει 10.03 όλη την σεζόν και στους αγώνες να κάνει 9.9 και να σε κερδίσει».


πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: