Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Ανανεώνει με Σίτι ο Σίλβα!!

Οι «σειρήνες» από τη Ρεάλ Μαδρίτης για τον Νταβίντ Σίλβα φαίνεται πως έχουν θορυβήσει τη Μάντσεστερ Σίτι.
Το συμβόλαιο του Ισπανού μεσοεπιθετικού με τους «πολίτες» λήγει σε δύο χρόνια (2014), αλλά οι πρωταθλητές Αγγλίας είναι έτοιμοι να του κάνουν πρόταση για νέα συμφωνία πενταετούς διάρκειας, η οποία θα του αποφέρει περίπου 52 εκατομμύρια λίρες.
Ο 26χρονος άσος που εντυπωσίασε με τις εμφανίσεις του στο Euro 2012 και προκάλεσε το έντονο ενδιαφέρον της «βασίλισσας» τόνισε στην «Daily Star» πως: «Το σπίτι μου είναι η Σίτι και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος εκεί. Το μυαλό μου δεν είναι στη Ρεάλ Μαδρίτης, αλλά στη Μάντσεστερ Σίτι».
Μάλιστα, ο Σίλβα αποκάλυψε πως βρίσκεται ήδη σε διαπραγματεύσεις με την αγγλική ομάδα για την ανανέωση του συμβολαίου του: «Είμαι σε διακοπές αυτόν τον καιρό, αλλά οι εκπρόσωποί μου διαπραγματεύονται νέα συμφωνία με τη Σίτι και νομίζω πως είναι πολύ πιθανό να κλείσει σύντομα».


πηγή: onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: