Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

«Να κλείσω την καριέρα μου στην Μπάγερν»

«Να κλείσω την καριέρα μου στην Μπάγερν»
Την πρόθεσή του να παραμείνει για πολλά χρόνια στην Μπάγερν Μονάχου, ακόμη και να ολοκληρώσει την καριέρα του στους Βαυαρούς, εφόσον του δοθεί αυτή η δυνατότητα, εξέφρασε με δηλώσεις του ο Ντάντε.

«Αν η Μπάγερν μου έδινε την ευκαιρία να μείνω μέχρι να αποσυρθώ, απλά θα την άρπαζα. Έχω τετραετές συμβόλαιο με την ομάδα και είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι εδώ», τόνισε ο 28χρονος κεντρικός αμυντικός και πρόσθεσε:

«Στο μυαλό μου δεν βρίσκονται άλλες ομάδες. Θα δώσω τα πάντα αυτά τα τέσσερα χρόνια προκειμένου να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν οι άνθρωποι του συλλόγου».

Σε ό,τι αφορά τις συνθήκες που έχει συναντήσει μέχρι τώρα, σχολίασε: «Μέχρι στιγμής όλα βαίνουν καλώς. Όλα λειτουργούν άψογα, ο σύλλογος, το στάδιο, οι οπαδοί, οι νέοι συμπαίκτες μου. Έχω ένα πολύ καλό συναίσθημα ενόψει της συνέχειας. Όσον αφορά το Μόναχο, μου αρέσει πραγματικά».




πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: