Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

«Η εθνική είναι η ομάδα της καρδιάς μου»

«Η εθνική είναι η ομάδα της καρδιάς μου»
Το επόμενο παιχνίδι με την Λιθουανία (13/9) στο «Καραϊσκάκη» θα είναι το τελευταίο παιχνίδι της Εθνικής υπό την προεδρία του Σοφοκλή Πιλάβιου στην ΕΠΟ.

Εμφανώς συγκινημένος στο τελευταίο του ταξίδι με την Εθνική ανδρών στη Ρίγα ο επικεφαλής της ομοσπονδίας τόνισε ότι για πάντα θα αγαπά αυτή την ομάδα. «Η Εθνική είναι ομάδα της καρδιάς μου και θα την αγαπώ για πάντα».

«Είχα ζητήσει από τα παιδιά τη νίκη γιατί είναι η τελευταία μου αποστολή. Είναι ένα όμορφο συναίσθημα. Η εθνική είναι υπεράνω προσώπων και πάντα θα την αγαπώ. Η θητεία μου είχε έντονες συγκινήσεις. Είχε μια ομαλή περίοδο μετά το Ρεχάγκελ. Η εθνική είναι η ομάδα της καρδιάς μου και είμαι πάντα δίπλα της», τόνισε σχετικά ο Σοφοκλής Πιλάβιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: