Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

«Μου θυμίζει εμένα ο Φούντας»

«Μου θυμίζει εμένα ο Φούντας»
«Μέλι» για τις ικανότητες του Ταξιάρχη Φούντα έσταξε ο Ανδρέας Σταματιάδης.

Κατά τη βράβευση του νεαρού για το καλύτερο γκολ της αγωνιστικής που πέρασε, ο διευθυντής των ακαδημιών της «Ένωσης» δεν δίστασε να τον παρομοιάσει με τον εαυτό του.

Τόνισε, μάλιστα, ότι ο μικρός διαθέτει τα φόντα για να γίνει ακόμα καλύτερος.

«Από την πρώτη μέρα που ήρθε διαπίστωσα ότι έχει πολλά προσόντα. Πρώτα απ' όλα είναι ΑΕΚτζής κι αυτό είναι μεγάλο προσόν. Έχει ταχύτητα, έχει την αγάπη για την πρόοδό του και θέλω να πιστεύω ότι θα με δικαιώσει και θα δικαιώσει και όλους αυτούς που τον επέλεξαν να έρθει στην ΑΕΚ», ανέφερε αρχικά ο Σταματιάδης.

Ξεκαθάρισε λοιπόν ότι «από τον ίδιο εξαρτάται» και κατέληξε χαρακτηριστικά: «Και για να σας πω και κάτι, μου θυμίζει τον εαυτό μου. Κι εγώ έπαιξα 17 χρονών στην ΑΕΚ κι εγώ ήμουν έξω δεξιά, αλλά πιστεύω ότι ο Ταξιάρχης έχει περισσότερα προσόντα από εμένα και όλο το μέλλον είναι μπροστά του».

Δεν υπάρχουν σχόλια: