Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Πήρε Καρίτσο η Ρέντινγκ!!

Στην ενίσχυση της αμυντικής της γραμμής με την απόκτηση του Ντάνιελε Καρίτσο από τη Σπόρτινγκ Λισαβόνας, προχώρησε η Ρέντινγκ, όπως ανακοίνωσε ο πορτογαλικός σύλλογος.

Πήρε Καρίτσο η Ρέντινγκ!
Ο 24χρονος Πορτογάλος αμυντικός, μένει ελεύθερος το καλοκαίρι και σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά από την ομάδα της Λισαβόνας, η συμφωνία με τη Ρέντινγκ για την παραχώρησή του, έφτασε στις 750.000 ευρώ.

Από τον αγγλικό σύλλογο δεν υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση, αλλά στην ιστοσελίδα της Σπόρτινγκ, υπάρχει αποχαιρετιστήριο μήνυμα από τον Καρίτσο!

«Είναι ανάμικτα τα συναισθήματα σε αυτό το αποχαιρετιστήριο γράμμα μου. Αφήνω την ομάδα της καρδιάς μου, στην οποία ανδρώθηκα και είχα την ευλογία να ξεκινήσω από τις ακαδημίες της. Αποχωρώ γιατί αντιλαμβάνομαι ότι έχω φτάσει πλέον σε μια ηλικία που πρέπει να εκμεταλλευτώ τις ευκαιρίες που μου παρουσιάζονται. Εξάλλου, η προοπτική που μου παρουσιάστηκε είναι εξαιρετική και είμαι πολύ χαρούμενος και αισιόδοξος για επιτυχία» έγραψε ο ποδοσφαιριστής.


πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: