Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

«Το παιχνίδι της χρονιάς»

Την μεγάλη επιθυμία του να αγωνιστεί στο ματς της Μπαρτσελόνα κόντρα στη Μίλαν, το οποίο χαρακτήρισε «παιχνίδι της χρονιάς», εξέφρασε ο Τσάβι.

«Το παιχνίδι της χρονιάς»
Ο ποδοσφαιριστής των Καταλανών προέρχεται από τραυματισμό και μόλις την Παρασκευή κατέφερε να προπονηθεί κανονικά με τους συμπαίκτες του.

Σε δηλώσεις του όμως τονίζει πως λόγω θέσης θα είναι σε θέση να αγωνιστεί ακόμη κι αν δεν βρίσκεται στο επιθυμητό επίπεδο από πλευράς φυσικής κατάστασης.

«Παίζουμε το παιχνίδι της χρονιάς την Τρίτη και θέλω να είμαι διαθέσιμος. Ελπίζω να είμαι σε καλή κατάσταση, αλλά θα πρέπει να δουλέψω. Πραγματικά θέλω να παίξω, είναι αναμέτρηση Champions League. Θα κάνω ό,τι χρειαστεί για να είμαι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, αν όχι στο 100%, τουλάχιστον, να είμαι στο 90% ή 95%. Είμαι ένας πλέι μέικερ, όχι ένας παίκτης που χρειάζεται να έχει έκρηξη στο παιχνίδι του», δήλωσε ο ποδοσφαιριστής της Μπαρτσελόνα, η οποία καλείται να ανατρέψει το εις βάρος της 2-0 του πρώτου αγώνα.


πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: