Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

«Το μέλλον μου θα κριθεί το καλοκαίρι»

Για τη συνολική του δουλειά και όχι για ένα παιχνίδι τόνισε πως θα κριθεί από τη διοίκηση της Ίντερ ο Αντρέα Στραματσόνι.

«Τον μέλλον μου θα κριθεί το καλοκαίρι από τα αποτελέσματα της χρονιάς, όχι βάσει ενός αγώνα. Ανέκαθεν είχα τη στήριξη του προέδρου, αλλά εκείνος είναι επικεφαλής και μπορεί να πάρει όποια απόφαση θέλει.

Νομίζω πως η δουλειά μου θα κριθεί στο τέλος της χρονιάς και όχι τώρα. Ποτέ δεν τα παρατάω, είμαι απόλυτα αφοσιωμένος και θα δώσω ό,τι έχω".

Για το παιχνίδι με την Τότεναμ σχολίασε: «Είναι δύσκολο να γυρίσει το 3-0, αλλά θέλουμε να νικήσουμε. Χρειαζόμαστε και λίγη τύχη. Θα κάνουμε την προσπάθειά μας. Το ρόστερ μας είναι περιορισμένο, αλλά θα τιμήσουμε το παιχνίδι. Η Τότεναμ έχει πολύ μεγάλη ποιότητα. Θα δούμε πώς θα πάει».


πηγή: metrosport.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: