Πολύ ικανοποιητικά είναι τα εμπορικά στοιχεία που προκύπτουν από τις αλλαγές που έγιναν στην Ευρωλίγκα.
Επτά από τις οκτώ τελευταίες θέσεις των play offs δεν είχαν κριθεί μέχρι την τελευταία αγωνιστική. Η προσέλευση κοινού στα γήπεδα αυξήθηκε κατά 38% σε σχέση με την περασμένη περίοδο, ενώ υπήρξε αύξηση στην τηλεθέαση και στον αριθμό των κρατών που μετέδωσαν αγώνες από 174 σε 199. Η καθιέρωση αγώνων της Παρασκευής σήμαινε αύξηση της τηλεθέασης κατά 75% σε σχέση με την περασμένη σεζόν που διεξάγονταν οι αγώνες την Τετάρτη.
Παράλληλα, η επισκεψιμότητα στην επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης αυξήθηκε κατά 33%, στο Facebook κατά 25%, ενώ οι followers στο Twitter ανήλθαν σε ποσοστό 31%. Στο επίσημο κανάλι της διοργάνωσης στο YouTube οι εγγραφές σημείωσαν αύξηση 144% και οι θεάσεις video κατά 22% φτάνοντας συνολικά πάνω από 11 εκατομμύρια.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις η σεζόν θα κλείσει με αύξηση κερδών της τάξης του 5% προ φόρων Πηγή: sport-fm.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου