Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Stop στα σενάρια από Φαλκάο!!

«Φρένο» στα σενάρια που τον έχουν στείλει σε όλες τις ομάδες της Ευρώπης έβαλε ο Ρανταμέλ Φαλκάο, τονίζοντας πως είναι συγκεντρωμένος στην Ατλέτικο Μαδρίτης.

Stop στα σενάρια από Φαλκάο!
Έχει ακούσει ότι «έκλεισε» σε Μονακό.

Πως είναι μια… ανάσα από Ρεάλ Μαδρίτης, Τσέλσι και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Ωστόσο, ο Ρανταμέλ Φαλκάο… πατάει φρένο σε όλα αυτά τα μεταγραφικά σενάρια και δηλώνει πιστός στην Ατλέτικο!

«Δεν ξέρω τίποτα για μεταγραφές. Το μόνο πράγμα που έχω στο μυαλό μου είναι η Ατλέτικο Μαδρίτης και ο τελικός του Κυπέλλου Ισπανίας. Προσπαθώ να κρατώ τον εαυτό μου μακριά από όσα ακούγονται. Αν ίσχυαν όλα αυτά, τότε θα είχα ήδη πάρει μεταγραφή σε όλες τις ομάδες της Ευρώπης, όπως Τσέλσι, Ρεάλ και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ», τόνισε αρχικά και συνέχισε:

«Και πέρσι το ίδιο συνέβη. Περίπου την εποχή του τελικού του Europa League στο Βουκουρέστι λέγανε πως αν η Ατλέτικο δεν πάρει το τρόπαιο, τότε θα φύγω από την Μαδρίτη. Το μόνο αληθές είναι πως έχω συμβόλαιο μέχρι το 2016 κι όλα τα άλλα είναι… φαντασία. Δεν γνωρίζω τίποτα για την Μονακό, είμαι συγκεντρωμένος μόνο στην ομάδα μου». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: