Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Τάιπ: «Κι εγώ στην επιστροφή της ΑΕΚ»

Την επαφή με ανθρώπους της ΑΕΚ επιβεβαιώνει ο Τζακ Τάιπ, τονίζοντας παράλληλα πως περιμένει επίσημη πρόταση για να πάρει την απόφασή του.

Τάιπ: «Κι εγώ στην επιστροφή της ΑΕΚ»
Το «τιτίβισμα» του Ολλανδού δημοσιογράφου, που ανέφερε επαφές με την ΑΕΚ, επιβεβαίωσε με δηλώσεις του ο Τζακ Τάιπ.

Ο 29χρονος επιθετικός της Φόλενταμ με δηλώσεις του στην ιστοσελίδα «voetbalzone.nl» είπε πως τον ενδιαφέρει η προοπτική της ΑΕΚ και το εξωτερικό αλλά θέλει να έχει στα χέρια του επίσημη πρόταση για να πάρει τις αποφάσεις του.

«Μέσω ενός εκπροσώπου έμαθα για το ενδιαφέρον της ΑΕΚ. Εγώ θέλω να γίνει επίσημο με πρόταση για να μπορώ να πάρω την απόφασή μου», είπε αρχικά ο Τάιπ και εν συνεχεία αναφερόμενος στον υποβιβασμό της «Ένωσης» τόνισε:

«Η ομάδα θα επιστρέψει άμεσα στο υψηλότερο επίπεδο και θα μου άρεσε αυτή η εμπειρία. Είναι ένας καλός σύλλογος για να παίξεις».
Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: