Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Ο media winner Πεπ...!!

Ο Μιχάλης Τσόχος γράφει για τις τρεις απλές κινήσεις του Ισπανού τεχνικού που γοήτευσαν όλους τους Γερμανούς δημοσιογράφους και μαζί τους παίκτες και το κοινό της Μπάγερν...  
Λένε ότι όπως και στη ζωή έτσι και στο ποδόσφαιρο, μετράει πάρα πολύ η πρώτη εντύπωση. Λένε επίσης ότι αν στη ζωή του ποδοσφαίρου, ο επαγγελματίας καταφέρει να κερδίσει τον Τύπο, τότε έχει κάνει την μισή δουλειά.
Αν όλα αυτά ισχύουν (δεν παίρνω όρκο ότι συμβαίνει, τουλάχιστον όχι σε τέτοιο βαθμό) τότε τον Πεπ Γκουαρντιόλα τον περιμένει μία καταπληκτική καριέρα στον πάγκο της Μπάγερν Μονάχου.

Ο Ισπανός τεχνικός εμφανίστηκε στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου και γοήτευσε τους πάντες με τρεις απλές κινήσεις. Η πρώτη, η πιο κλασική σε αυτές τις περιπτώσεις, αλλά και αυτή που χτυπάει στο θυμικό των ανθρώπων και δη των Γερμανών και επιβεβαιώνει τον επαγγελματισμό του ανδρός.

Ο Πεπ έχει ήδη μάθει γερμανικά. Οχι καλά, αλλά έχει μάθει σε τέτοιο βαθμό που τις περισσότερες από τις ερωτήσεις που του έγιναν στα γερμανικά τις κατάλαβε και δεν χρειάστηκε την μετάφραση. Το βουητό εντυπωσιασμού στην κατάμεστη αίθουσα από δημοσιογράφους και φωτορεπόρτερ όταν έγινε αντιληπτό ότι ο Γκουαρντιόλα καταλαβαίνει πολύ καλά τα γερμανικά, είναι ο πρώτος ήχος επιβεβαίωσης και αποδοχής του Ισπανού τεχνικού επί γερμανικού εδάφους. Μάλιστα υποσχέθηκε ότι πολύ σύντομα τα γερμανικά του θα έχουν βελτιωθεί τόσο που η παρουσία διερμηνέα δεν θα είναι απαραίτητη...

Το δεύτερο πράγμα που έκανε ο Πεπ ήταν να μιλήσει για τον Χάινκες. Οχι για τον Χάινκες της Μπάγερν, αλλά για τον προπονητή Χάινκες γενικότερα. “Δεν έχω μιλήσει ακόμη μαζί του. Ελπίζω να το κάνω σύντομα. Η άποψή του σημαίνει πολλά για εμένα. Τον σέβομαι πολύ, όχι για όσα έκανε την περασμένη σεζόν με την Μπάγερν, αλλά για την συνολική του καριέρα. Νιώθω τιμή που είμαι ο διάδοχος του Χάινκες” είπε ο Πεπ και λίγο έλειψε να χειροκροτηθεί από τους ανθρώπους της Μπάγερν και τους Γερμανούς δημοσιογράφους που ήταν έτοιμοι να του ορμήξουν αν άκουγαν κάτι λιγότερο...

Το τρίτο μήνυμα ο Πεπ φρόντισε να το στείλει στους παίκτες της Μπάγερν, ώστε και αυτούς να τους κερδίσει πριν καν τους γνωρίσει ή προπονήσει... “Κατά την άποψη μου μία ομάδα που μόλις κέρδισε τέσσερις τίτλους, δεν χρειάζεται πολλές μεταγραφές. Είναι πάρα πολύ καλή ομάδα και έχει πολύ καλούς παίκτες. Δεν ξέρω βέβαια τι λένε για αυτό Ζάμερ και Ρουμενίγκε (γελώντας), αλλά νομίζω ότι δεν θα γίνουν πολλές μεταγραφές. Σίγουρα πάντως δεν σκοπεύω να φέρω όλη την Μπαρτσελόνα, ούτε κάποιος παίκτης της πρώην ομάδας μου θα έρθει επειδή εγώ είμαι εδώ”.

Το ακόμη καλύτερο όμως για τους παίκτες της Μπάγερν το κράτησε για το φινάλε... “Η φιλοσοφία μου στο ποδόσφαιρο είναι δεδομένη. Μου αρέσει να παίζω επίθεση. Ομως, δεν ήρθα εδώ για να εφαρμόσω ότι εφάρμοσα στην Μπαρτσελόνα. Οι παίκτες της Μπάγερν είναι διαφορετικοί από αυτούς της Μπάρτσα. Δεν πρόκειται λοιπόν να ζητήσω να προσαρμοστούν αυτοί σε εμένα, εγώ θα προσαρμοστώ σε αυτούς...”.

Γκολ με τη σέντρα λοιπόν για τον Πεπ που βεβαίως το να τα καταφέρει και στο τερέν θα είναι σαφώς πιο δύσκολο απ' όσο ήταν στην αίθουσα της παρουσίασης. Κέρδισε πάντως χρόνο και πολλά χαμόγελα από την πρώτη κιόλας μέρα...
Πηγή:gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: