Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Μπαλοτέλι: «Είμαι λούζερ»

Μια φράση του Μάριο Μπαλοτέλι, λίγο πριν την επιβίβασή του στο αεροπλάνο της επιστροφής, δείχνει την απογοήτευσή του παίκτη. «Είμαι… λούζερ», είπε σε όσους βρίσκονταν κοντά του.

Μπαλοτέλι: «Είμαι λούζερ»
Ο τραυματισμός που υπέστη ο Μάριο Μπαλοτέλι στο παιχνίδι με τη Βραζιλία αποδείχτηκε πιο σοβαρός από ό,τι αρχικά είχε εκτιμηθεί και έτσι ο επιθετικός της Μίλαν υποχρεώθηκε να εγκαταλείψει την αποστολή της εθνικής Ιταλίας και να επιστρέψει στην πατρίδα του, προκειμένου να ξεκινήσει αποθεραπεία. Η απογοήτευση του «Σούπερ Μάριο» ήταν έκδηλη κατά την αποχώρησή του, κάτι που φάνηκε από τα λόγια που χρησιμοποίησε λίγο πριν επιβιβαστεί στο αεροπλάνο της επιστροφής.

«Αισθάνομαι… λούζερ από τον τρόπο με τον οποίο αποχωρώ. Θα ήθελα να βοηθήσω την ομάδα μου στον ημιτελικό και στον τελικό – είτε τον μικρό, είτε τον μεγάλο. Αλλά είμαι βέβαιος πως οι συμπαίκτες μου θα κάνουν το καλύτερο δυνατό, ακόμα και χωρίς εμένα», είπε χαρακτηριστικά ο επιθετικός της Μίλαν.

Όταν ρωτήθηκε για τους λόγους της… βιασύνης του να επιστρέψει στο Μιλάνο, ο Μπαλοτέλι διέψευσε τις… κακές γλώσσες που έκαναν λόγο για πρόωρες διακοπές. «Στο μυαλό όλων μας στη Μίλαν βρίσκεται ο προκριματικός του Τσάμπιονς Λιγκ, αφού αυτό είναι το παιχνίδι που θα κρίνει, εν πολλοίς, την επόμενη χρονιά. Θα πρέπει, λοιπόν, να αποθεραπευτώ σύντομα και να είμαι έτοιμος όταν ξεκινήσουν οι υποχρεώσεις της ομάδας μου. Όσοι μιλούν για διακοπές και ξεκούραση, απλά δεν έχουν την παραμικρή ιδέα των όσων σκέφτομαι», υπογράμμισε σε έντονο ύφος ο Μάριο Μπαλοτέλι.

Να σημειωθεί πως την αποθεραπεία του Μπαλοτέλι ανέλαβε το ιατρικό τιμ της Μίλαν και όχι αυτό της εθνικής Ιταλίας.
Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: