Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Δανιηλίδης: “Θέλει να γυρίσει ο Βιεϊρίνια”

Για τη συνάντηση με τον Αντελίνο Βιεϊρίνια μίλησε στον «ARENA FM 89,4» ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών, ο Σίμος Δανιηλίδης.
«Το μεσημέρι έγινε η συνάντηση και διήρκησε δύο ώρες. Πολλά είπαμε, τον Βιερίνια τον εκτιμώ από τότε που ήρθε στον ΠΑΟΚ. Του θύμισα την  αγωνία που είχαμε από εκείνη τη κραυγή μετά τον τραυματισμό με τον Βιτόλο . Είπαμε πολλά, μας είπε ότι πιο πολύ νιώθει ως Έλληνας. Του είπα να γυρίσει στον ΠΑΟΚ και είπε είμαι στη διάθεση  του προέδρου, αν με ζητήσει εγώ έρχομαι. Εγώ θέλω να γυρίσω, τα πεθερικά μου είναι εδώ, η οικογένεια μου είναι εδώ. Γούσταρε στην Ελλάδα, παντρεύτηκε συμπολίτισσα μας, βάφτισε εδώ το παιδί του, του άρεσε. Μιλούσε αρκετά καλά ελληνικά. Είπαμε και για τα οικονομικά της ομάδας του, για τη Πόρτο. Εξετάσαμε ένα ενδεχόμενο μιας συνεργασίας από κοινού. Μας είπε ότι μπορεί να έρχεται σε τακτά χρονικά διαστήματα από τη Γερμανία. Συζητήσαμε και για την Εθνική Πορτογαλίας που ήταν στην αποστολή στο προηγούμενο παιχνίδι. Η ομάδα της Νεάπολης δίνει προς τιμήν του Βιερίνια  στις ακαδημίες το όνομα του και θα βρεθεί στην εκδήλωση».
Για τον ΠΑΟΚ είπε: «Είχα προτείνει να αγοραστεί μια έκταση  δυτικά και να γίνει προέκταση του μετρό. Πρέπει να αναβαθμιστούν αυτές οι περιοχές, θα έπρεπε να είναι πολλών θέσεων, διότι έχει πολύ κόσμο ο ΠΑΟΚ».
πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: