Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

«Πρέπει να αποδείξω την αξία μου»

«Πρέπει να αποδείξω την αξία μου» Χρονιά στην οποία πρέπει να αποδείξει την αξία του είναι η εφετινή για τον Βασίλη Τριανταφυλλάκο με τον Άρη όπως τονίζει στη Sportday.


«Είναι η χρονιά που πρέπει να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Πρέπει να αποδείξω την αξία μου στο γήπεδο και ή να ανανεώσω ή να βρω άλλον σταθμό στην καριέρα μου. Οι εμπειρίες και οι παραστάσεις των δύο προηγούμενων ετών με έχουν κάνει πιο δυνατό και με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση», αναφέρει ο νεαρός άσος ο οποίος σχολίασε για την αλλαγή της φιλοσοφίας της ομάδας που δημιουργείται…

«Η ομάδα που χτίζουμε θα διακρίνεται για την πειθαρχία της. Στο γήπεδο θέλουμε να βγάζουμε την καλύτερη εικόνα. Προσπαθούμε να κάνουμε μια νέα αρχή. Μέχρι τώρα έχουν αλλάξει πολλά. Μέχρι τώρα καταρχήν η διοίκηση δείχνει μια σοβαρότητα απέναντί μας, υλοποιεί τις υποσχέσεις της. Δουλεύουμε πιο οργανωμένα σε όλα τα επίπεδα. Αν και είναι πολύ νωρίς, αλλά μέχρι τώρα αισθανόμαστε μια ασφάλεια. Φέτος ελπίζω τα πράγματα να κυλήσουν πολύ πιο καλά», τονίζει και συνεχίζει…

«Το σίγουρο είναι ότι φέτος θα είναι διαφορετικό το κλίμα. Είμαστε ομάδα ως επί το πλείστον νεαρή. Είμαστε σε δύο ξένους στην ομάδα τον Αγάνθο και τον Πουλίδο τους οποίους εμείς οι μικρότεροι βλέπουμε σας πατεράδες μας και αυτοί σαν γιούς τους. Επίσης γνωριζόμαστε αρκετά ο ένας με τον άλλο και αυτό θα βοηθήσει την ομάδα να προχωρήσει».

Τέλος, απευθυνόμενος στους οπαδούς επισήμανε…

«Να ξέρει και ο κόσμος ότι μόνο ενωμένοι μπορούμε να προχωρήσουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: