Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Σοκ με Βιεϊρίνια!!

Η ατυχία χτύπησε την πόρτα του Αντελίνο Βιεϊρίνια. Ο Πορτογάλος υπέστη ρήξη χιαστών και θα μείνει εκτός για τουλάχιστον έξι μήνες.

Σοκ με Βιεϊρίνια
Ραντεβού με την ατυχία είχε ο Αντελίνο Βιεϊρίνια. Ο Πορτογάλος άσος αποχώρησε με έντονους πόνους από τον αγωνιστικό χώρο στο ματς της Βόλφσμπουργκ με την Άαλεν για το Κύπελλο Γερμανίας και τα αποτελέσματα των εξετάσεων που υποβλήθηκε ήταν άσχημα.

Ο Βιεϊρίνια υπέστη ρήξη χιαστών στο αριστερό πόδι όπως ανακοίνωσε η ομάδα του και θα μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης για τουλάχιστον έξι μήνες.

«Αμέσως κατάλαβα πως κάτι δεν πήγε καλά με το γόνατο μου. Τώρα ελπίζω η εγχείρηση να πάει καλά και να γυρίσω δυνατός. Είναι δύσκολη στιγμή για μένα και την οικογένεια μου. Όμως έχω δίπλα τους συμπαίκτες μου και φυσικά τους φιλάθλους που με στηρίζουν και μου δίνουν δύναμη για να ολοκληρώσω με επιτυχία το πρόγραμμα αποκατάστασης», ήταν τα λόγια του Βιεϊρίνια μόλις έμαθε τα αποτελέσματα των εξετάσεων. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: