Ο υπεύθυνος marketing της ΠΑΕ Ηρακλής, Νίκος Γραμμένος, τοποθετήθηκε στο
«Αθλητικό Metropolis 95,5» και την εκπομπή Τρίτο Ημίχρονο για τον
σχεδιασμό των εισιτηρίων διαρκείας του Ηρακλή, τα οφέλη και τους στόχους
που έχουν θέσει στη Μίκρα.
Αρχικά εξήγησε: «Θέλοντας να
δείξουμε και να υποστηρίξουμε την ιστορικότητα του συλλόγου και τον
πολιτισμό, διαπιστώσαμε ότι δεν έχει γίνει κάτι ανάλογο στο παρελθόν. Ο
κόσμος το ξέρει, από… το δημοτικό μαθαίνει για την ιστορικότητα του
Ηρακλή και για ποιο λόγο να μην το θυμηθούμε μεγαλύτεροι; Σκεφτήκαμε
κάτι απλό: Να συνδυάσουμε τον αθλητισμό με τον πολιτισμό και να φέρουμε
όλους τους φιλάθλους μαζί, κοντά».
Ερωτηθείς για το πώς λειτουργεί ο στόχος συμπλήρωσης του σήματος της ομάδας, απάντησε:
«Σε
κάθε εισιτήριο εμφανίζεται το ¼ του σήματος: Ένας Άθλος του Ηρακλή και
το ¼ του σήματος. Παράδειγμα: Είμαστε μια παρέα, έχω αγοράσει διαρκείας
για τη θύρα 13, ο άλλος για τη θύρα 10, ή Silver ή Gold κτλ. Στην πράξη,
αν τα βάλουμε κάτω, μπορούν να «κουμπώνουν» τα τέσσερα μεταξύ τους και
να σχηματίσουν το σήμα της ομάδας. Όλοι οι κάτοχοι διαρκείας
επιβραβεύονται, όλοι έχουν παροχές οι οποίες θα «ανέβουν» αναλυτικά στην
ιστοσελίδα. Όσοι ψάξουν και συμπληρώσουν την τετράδα με άλλους, είτε
φίλοι-γνωστοί, είτε όχι, θα έρθουν κοντά και γι? αυτό τον λόγο, θα
κερδίσουν ακόμη περισσότερα. Όσοι αποφασίσουν να αγοράσουν και τους 12
Άθλους, χρησιμοποιώντας τον έναν ως διαρκείας και τους άλλους
συλλεκτικούς, θα έχουν επιπλέον δώρο. Θα υπάρχουν σε διαφορετικές μορφές
ως συγκεντρωμένη συλλογή μ? ένα συμβολικό ποσό, που θα ανακοινωθεί κι
αυτό σε λίγες ημέρες. Αυτό με το σκεπτικό να έχει ο καθένας όλους τους
Άθλους, συνδυασμένους στη συλλογή με τον Ηρακλή παντού, στο σπίτι, στο
γραφείο, οπουδήποτε ή να τους κάνει ένα καλό δώρο σε φίλο του για
παράδειγμα. Δίνουμε διαφορετικές επιλογές και στο οικονομικό».
Για το πώς πιστεύει πως θα αντιμετωπιστεί από τον κόσμο το όλο εγχείρημα, υποστήριξε:
«Είμαστε
αισιόδοξοι ότι ο κόσμος θα το δει θετικά. Γιατί οι επιχειρήσεις οι
οποίες το έμαθαν ή εμείς τις ενημερώσαμε γι? αυτό, έδειξαν πάρα πολύ
μεγάλο ενδιαφέρον. Μιλάμε για πολύ μεγάλες επιχειρήσεις της πόλης.
Κάποιος που έχει διαρκείας ή μια παρέα που θα συμπληρώσει τετράδα
κερδίζει εκπτώσεις και δώρα από έναν απλό καφέ, μέχρι διαμονή σε
ξενοδοχείο, διασκέδαση, σινεμά, καζίνο, ένδυση, διατροφή…
Θα έχει
διασκεδάσει πέραν της παρακολούθησης όλων των αγώνων της ομάδας μας στο
Καυτανζόγλειο, θα διασκεδάσει από τα προνόμια που του δίνει αυτή η κάρτα
διαρκείας. Ουσιαστικά παίρνουν πίσω και τα χρήματα που έδωσαν για το
διαρκείας. Κάποια στιγμή όλοι πίνουμε τον καφέ μας, τρώμε σ? ένα
εστιατόριο, αγοράζουμε ρούχα ένδυσης ή πάμε σινεμά. Η κάρτα λειτουργεί
ανταποδοτικά.
Κάθε μέρα και εβδομάδα θα δημιουργείται ειδική ενότητα
στην ιστοσελίδα της ΠΑΕ που θα ενημερώνει τις συνεργασίες που θα
υπάρχουν».
Πηγή: metrosport.gr
Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου