Ο ΠΑΟΚ αναμορφώνεται και είναι εμφανές, με τον εμπορικό διευθυντή
της ΠΑΕ, Λάζαρο Μπαχτσεβάνο να εξηγεί στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 γιατί
καλύτερες συνθήκες, σημαίνει και… καλύτεροι φίλαθλοι.
Ο ΠΑΟΚ δεν περιορίζει τη… νέα εποχή της ομάδας μόνο στο ρόστερ του αλλά βελτιώνει τις συνθήκες για τους φιλάθλους της ομάδας.
Για τις μέχρι τώρα κινήσεις, αλλά και για τη φιλοσοφία στον συγκεκριμένο τομέα μίλησε στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 και την εκπομπή “The Insiders” του Βασίλη Σαμπράκου, ο εμπορικός διευθυντής του «Δικεφάλου του Βορρά, Λάζαρος Μπαχτσεβάνος.
Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στις μέχρι τώρα αλλαγές και πως αυτές –αλλά και άλλες που θα ακολουθήσουν- μπορούν να αλλάξουν μεταξύ άλλων και την συμπεριφορά των φιλάθλων.
Αναλυτικά τα όσα είπε ο κ. Μπαχτσεβάνος στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6
-Για τον… νέο άνεμο που πνέει εταιρικά στον ΠΑΟΚ
«Είναι ορατή η αλλαγή σε πολύ κόσμο. Η δουλειά μας ξεκίνησε καιρό πριν, τα περασμένα Χριστούγεννα όταν και στήθηκε το αρχικό πλάνο. Αυτό προσπαθούμε να ακολουθήσουμε μέχρι σήμερα. Εκτός από τις αλλαγές που έχουν γίνει μέχρι σήμερα θα γίνουν και άλλα πράγματα στο μέλλον που δεν μπορώ να αποκαλύψω. Πάντως ισχύει ότι αυτό το καλοκαίρι έγιναν πολλές αλλαγές, οι οποίες ήταν ορατές και στον κόσμο».
-Για τις καλύτερες συνθήκες που δημιουργήθηκαν στην Τούμπα
«Η αλήθεια είναι ότι οι συνθήκες στην Τούμπα για τον περισσότερο κόσμο δεν ήταν ιδανικές. Με αυτή τη σκέψη τρέξαμε κάποια βασικά πράγματα ώστε να υπάρξει βελτίωση. Όπως ο αγωνιστικός χώρος, ο περιβάλλον χώρος (διαφημιστικές πινακίδες), αγοράσαμε έναν από τους πιο σύγχρονους ηλεκτρονικούς πίνακες στην Ευρώπη, δημιουργήσαμε πιλοτικά την οικογενειακή κερκίδα η οποία έχει μεγάλη απήχηση και στόχος είναι μέσα από διάφορα events να κάνει ελκυστικό το ποδόσφαιρο στους μικρούς φίλους του ΠΑΟΚ. Θέλουμε να αλλάξουμε τις συνθήκες, βελτιώνοντάς τις καθώς μόνο έτσι είναι εφικτό να αλλάξει και η συμπεριφορά του κόσμου. Έτσι πορευόμαστε. Ακόμα και τώρα γίνονται βελτιωτικά έργα στην Τούμπα, αν και μικρότερου βαθμού».
- Για τις διαφημίσεις
«Θέλουμε μια ειλικρινή σχέση και με τους φιλάθλους και με τους χορηγούς και με τους διαφημιζόμενους. Δεν θέλουμε να… αρπάξουμε τα χρήματα τους και να τους αφήσουμε στο κενό. Έχουμε πολύ καλή σχέση με τους χορηγούς μας και τους δίνουμε ένα ολοκληρωμένο προϊόν, τους δίνουμε υπηρεσίες πέρα από την πινακίδα και την εμφάνιση. Προσπαθούμε και με τους φιλάθλους μα μέσω κάποιων events να τους κάνουμε να περάσουν καλύτερα στο γήπεδο. Ιδέες υπάρχουν πολλές κάποιες υλοποιήσιμες, κάποιες λιγότερο εφικτές λόγω συνθηκών. Το βέβαιο είναι πως αν δεν ανεβάσουμε όλες οι ομάδες μαζί το προϊόν «ποδόσφαιρο», δεν αλλάξει κάτι».
-Για την κινητή μπουτίκ
«Θέλουμε να αλλάξουμε την μέχρι εικόνα του ΠΑΟΚ. Αλλάξαμε λίγο το λογότυπό μας προσαρμόζοντας το στα νέα τεχνολογικά δεδομένα. Δημιουργήσαμε μια υψηλού επιπέδου μπουτίκ. Θέλουμε να υπάρχουν καλά προϊόντα αλλά και ο χώρος να ταιριάζει με τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Έτσι ήρθε και η ιδέα της κινητής μπουτίκ. Παραγγείλαμε το ειδικά διαμορφωμένο τρέιλερ από την Αγγλία και κάναμε κι εμείς τις δικές μας τροποποιήσεις. Στόχος μας είναι να βρίσκεται η κινητή μπουτίκ, σε κάθε αγώνα στην πλευρά του γηπέδου που δεν έχει πρόσβαση στην κεντρική μπουτίκ ώστε όλοι οι φίλαθλοι να μπορούν εύκολα να προμηθευτούν τα προϊόντα του ΠΑΟΚ.
Υπάρχει πλάνο επίσης πλάνο για τουρ σε δήμους και κοινότητες για όσους φιλάθλους δεν μπορούν να έρθουν στην Τούμπα. Δηλαδή, να πηγαίνουμε εμείς κοντά τους. Θέλουμε όσο γίνεται να αλλάξει η ιδέα του… τσάμπα και η φιλοσοφία των φίλων της ομάδας και δίνοντάς τους σωστά προϊόντα να θέλουν οι ίδιοι να αγοράσουν το επίσημο προϊόν του ΠΑΟΚ».
Για τις μέχρι τώρα κινήσεις, αλλά και για τη φιλοσοφία στον συγκεκριμένο τομέα μίλησε στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 και την εκπομπή “The Insiders” του Βασίλη Σαμπράκου, ο εμπορικός διευθυντής του «Δικεφάλου του Βορρά, Λάζαρος Μπαχτσεβάνος.
Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στις μέχρι τώρα αλλαγές και πως αυτές –αλλά και άλλες που θα ακολουθήσουν- μπορούν να αλλάξουν μεταξύ άλλων και την συμπεριφορά των φιλάθλων.
Αναλυτικά τα όσα είπε ο κ. Μπαχτσεβάνος στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6
-Για τον… νέο άνεμο που πνέει εταιρικά στον ΠΑΟΚ
«Είναι ορατή η αλλαγή σε πολύ κόσμο. Η δουλειά μας ξεκίνησε καιρό πριν, τα περασμένα Χριστούγεννα όταν και στήθηκε το αρχικό πλάνο. Αυτό προσπαθούμε να ακολουθήσουμε μέχρι σήμερα. Εκτός από τις αλλαγές που έχουν γίνει μέχρι σήμερα θα γίνουν και άλλα πράγματα στο μέλλον που δεν μπορώ να αποκαλύψω. Πάντως ισχύει ότι αυτό το καλοκαίρι έγιναν πολλές αλλαγές, οι οποίες ήταν ορατές και στον κόσμο».
-Για τις καλύτερες συνθήκες που δημιουργήθηκαν στην Τούμπα
«Η αλήθεια είναι ότι οι συνθήκες στην Τούμπα για τον περισσότερο κόσμο δεν ήταν ιδανικές. Με αυτή τη σκέψη τρέξαμε κάποια βασικά πράγματα ώστε να υπάρξει βελτίωση. Όπως ο αγωνιστικός χώρος, ο περιβάλλον χώρος (διαφημιστικές πινακίδες), αγοράσαμε έναν από τους πιο σύγχρονους ηλεκτρονικούς πίνακες στην Ευρώπη, δημιουργήσαμε πιλοτικά την οικογενειακή κερκίδα η οποία έχει μεγάλη απήχηση και στόχος είναι μέσα από διάφορα events να κάνει ελκυστικό το ποδόσφαιρο στους μικρούς φίλους του ΠΑΟΚ. Θέλουμε να αλλάξουμε τις συνθήκες, βελτιώνοντάς τις καθώς μόνο έτσι είναι εφικτό να αλλάξει και η συμπεριφορά του κόσμου. Έτσι πορευόμαστε. Ακόμα και τώρα γίνονται βελτιωτικά έργα στην Τούμπα, αν και μικρότερου βαθμού».
- Για τις διαφημίσεις
«Θέλουμε μια ειλικρινή σχέση και με τους φιλάθλους και με τους χορηγούς και με τους διαφημιζόμενους. Δεν θέλουμε να… αρπάξουμε τα χρήματα τους και να τους αφήσουμε στο κενό. Έχουμε πολύ καλή σχέση με τους χορηγούς μας και τους δίνουμε ένα ολοκληρωμένο προϊόν, τους δίνουμε υπηρεσίες πέρα από την πινακίδα και την εμφάνιση. Προσπαθούμε και με τους φιλάθλους μα μέσω κάποιων events να τους κάνουμε να περάσουν καλύτερα στο γήπεδο. Ιδέες υπάρχουν πολλές κάποιες υλοποιήσιμες, κάποιες λιγότερο εφικτές λόγω συνθηκών. Το βέβαιο είναι πως αν δεν ανεβάσουμε όλες οι ομάδες μαζί το προϊόν «ποδόσφαιρο», δεν αλλάξει κάτι».
-Για την κινητή μπουτίκ
«Θέλουμε να αλλάξουμε την μέχρι εικόνα του ΠΑΟΚ. Αλλάξαμε λίγο το λογότυπό μας προσαρμόζοντας το στα νέα τεχνολογικά δεδομένα. Δημιουργήσαμε μια υψηλού επιπέδου μπουτίκ. Θέλουμε να υπάρχουν καλά προϊόντα αλλά και ο χώρος να ταιριάζει με τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Έτσι ήρθε και η ιδέα της κινητής μπουτίκ. Παραγγείλαμε το ειδικά διαμορφωμένο τρέιλερ από την Αγγλία και κάναμε κι εμείς τις δικές μας τροποποιήσεις. Στόχος μας είναι να βρίσκεται η κινητή μπουτίκ, σε κάθε αγώνα στην πλευρά του γηπέδου που δεν έχει πρόσβαση στην κεντρική μπουτίκ ώστε όλοι οι φίλαθλοι να μπορούν εύκολα να προμηθευτούν τα προϊόντα του ΠΑΟΚ.
Υπάρχει πλάνο επίσης πλάνο για τουρ σε δήμους και κοινότητες για όσους φιλάθλους δεν μπορούν να έρθουν στην Τούμπα. Δηλαδή, να πηγαίνουμε εμείς κοντά τους. Θέλουμε όσο γίνεται να αλλάξει η ιδέα του… τσάμπα και η φιλοσοφία των φίλων της ομάδας και δίνοντάς τους σωστά προϊόντα να θέλουν οι ίδιοι να αγοράσουν το επίσημο προϊόν του ΠΑΟΚ».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου