Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

«Μου δίνει αυτοπεποίθηση ο Μαρτίνο»

Το εγκώμιο του προπονητή της Μπαρτσελόνα, Ζεράρδο Μαρτίνο έπλεξε ο Αλέξις Σάντσες.

«Μου δίνει αυτοπεποίθηση ο Μαρτίνο»
Απόλυτα ικανοποιημένος από την μέχρι τώρα συνεργασία του με τον προπονητή της Μπαρτσελόνα, Ζεράρδο Μαρτίνο είναι ο Αλέξις Σάντσες.

Ο Χιλιανός μεσοεπιθετικός μίλησε στους εκπροσώπους του Τύπου λίγες ώρες πριν τη φιλική αναμέτρηση της εθνικής ομάδας της πατρίδας του με την Ισπανία στη Γενεύη και έπλεξε το εγκώμιο του προπονητή του στους «μπλαουγκράνα».

«Μου έχει ανεβάσει τρομερά την αυτοπεποίθηση και μου δίνει περισσότερη ελευθερία κινήσεων μέσα στο γήπεδο. Έχω μεγάλο κίνητρο, περισσότερο από κάθε άλλη φορά στο διάστημα που βρίσκομαι στη Βαρκελώνη. Φέτος νοιώθω πολύ άνετα και έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στον εαυτό μου» τόνισε.

Σε ερώτηση για τη σχέση του με τον Λιονέλ Μέσι, φρόντισε να μην αφήσει κανένα ίχνος αμφισβήτησης: «Περνάμε καλά τόσο εντός, όσο και εκτός αγωνιστικού χώρου. Δεν έχω να πω κάτι για τον συμπαίκτη μου» ήταν τα λόγια του. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: