Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Νίνης: «Μου είχε λείψει να παίζω»

Στα παιχνίδια που ξαναπήρε στα πόδια του μέσω της Εθνικής Ελλάδας στάθηκε ο Σωτήρης Νίνης μετά τη νίκη απέναντι στη Λετονία.

Νίνης: «Μου είχε λείψει να παίζω»
Στη σημασία του χρόνου συμμετοχής που πήρε μέσω της Εθνικής ομάδας στάθηκε ο Σωτήρης Νίνης, μιλώντας στο Mega, αμέσως μετά τη νίκη απέναντι στη Λετονία. Ο μεσοεπιθετικός του ΠΑΟΚ τόνισε επίσης πως οι διεθνείς δεν παύουν να περιμένουν το στραβοπάτημα των Βόσνιων.

Αναλυτικά τα όσα είπε στο Mega:

«Στις προπονήσεις και στην προετοιμασία που κάναμε στην Πάρμα οφείλεται η καλή μου φυσική κατάσταση. Ακόμη και πέρσι που δεν είχε καθόλου παιχνίδια στα πόδια μου όταν έπαιζα ένιωθα πολύ άνετα. Μου έχει λείψει να παίζω και γι’ αυτό το λόγο επέλεξα μια ομάδα όπως είναι ο ΠΑΟΚ όπου θα νιώθω σημαντικός».

Για τη συνέχεια: «Περιμέναμε κάποιο θετικό αποτέλεσμα από το άλλο παιχνίδι όμως δεν ήρθε, τώρα κοιτάμε τα δύο επόμενα παιχνίδια αλλά δεν παύουμε να πιστεύουμε στο στραβοπάτημα των Βόσνιων. Πιστεύω ότι η ομάδα έχει εμπειρία στα μπαράζ και μπορεί να αντεπεξέλθει».

Για την ισοβαθμία με τη Βοσνία: «Οι διαφορά δεν λέει κάτι για εμένα, σημασία έχουν οι τρεις πόντοι και γι’ αυτό έχουμε και τους ίδιους βαθμούς».

Δεν υπάρχουν σχόλια: