Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Μάσα: «Φεύγω από τη Ferrari»

Την αποχώρησή του από την Ferrari ανακοίνωσε μέσω Twitter ο Φελίπε Μάσα.

Μάσα: «Φεύγω από τη Ferrari»
Τέλος εποχής για τον Φελίπε Μάσα στη Ferrari.

Μετά από οχτώ χρόνια συνεργασίας οι δρόμοι του Φελίπε Μάσα και της Ferrari χωρίζουν, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος ο πιλότος. Ο 32χρονος Βραζιλιάνος μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter επιβεβαίωσε ότι δεν θα οδηγεί για λογαριασμό της Ferrari από την επόμενη σεζόν.

Ωστόσο, τόνισε πως θα παραμείνει στο πρωτάθλημα της Formula 1, αναζητώντας μία ανταγωνιστική ομάδα.

«Από το 2014 δεν θα οδηγώ για την Ferrari. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα για όλες τις νίκες και τις απίστευτες στιγμές που έχουμε περάσει μαζί. Θέλω να πω ένα ευχαριστώ στη γυναίκα μου και στην οικογένεια μου, σε όλους τους φίλους μου και στους χορηγούς μου. Δέχτηκα μεγάλη υποστήριξη από κάθε έναν από εσάς. Τώρα θα προσπαθήσω όσο περισσότερο μπορώ στους τελευταίους εφτά αγώνες μου με τη Ferrari. Θέλω να βρω μία ομάδα που θα μου δώσει ανταγωνιστικό μονοθέσιο», έγραψε ο Μάσα. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: