Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Ο Ρισβάνης... μακριά από τα γήπεδα!!

Από τα κεφτεδάκια της μαμάς, στα ταξίδια ανά τον κόσμο και την Καλαμάτα ως ιδανικό προορισμό, αλλά και την Πόρσε με τον Καρρά! Διαβάστε τι αγαπάει ο Σπύρος Ρισβάνης, έξω από τους αγωνιστικούς χώρους.

Ο Ρισβάνης... μακριά από τα γήπεδα
Ο Σπύρος Ρισβάνης φιλοξενείται στο match programme του Παναθηναϊκού για τον αγώνα με τον Πανθρακικό και μιλάει για... όλα, εκτός από ποδόσφαιρο, στη στήλη «Προσωπικά Δεδομένα».

Γνωρίστε τον Σπύρο Ρισβάνη:

1) Όταν ήσουν μικρός, σε ποιον ήθελες να μοιάσεις;
Ήθελα να μοιάσω στον πατέρα μου.

2) Αν δεν ήσουν ποδοσφαιριστής, θα ήσουν...
Κάτι με τον αθλητισμό πάλι! Θα μου άρεσε να γίνω φυσικοθεραπευτής.

3) Όνειρο ζωής που δεν αφορά στο ποδόσφαιρο;
Θέλω να γυρίσω όλο τον κόσμο!

4) Όταν δεν έχει ματς ή προπόνηση, συνήθως...
Βγαίνω με φίλους μου για καφέ...

5) Αυτοκίνητο ή μηχανή που θέλεις να οδηγήσεις;
Το... αγαπημένο μου. Μια Porsche!

6) Ποιο είδος μουσικής σε εκφράζει;
Προτιμώ κυρίως την ελληνική μουσική σκηνή και καλλιτέχνες όπως τον Καρρά, τον Σφακιανάκη ή τον Μητροπάνο.

7) Τελευταία φορά που πήγες σινεμά είδες το...
Το τέλειο χτύπημα, του Τορνατόρε.

8) Βουνό ή θάλασσα και γιατί;
Ψηφίζω θάλασσα, είναι πιο... χαλαρωτική.

9) Η κουζίνα ή το φαγητό που έχεις αδυναμία είναι...
Μεγάλη η αδυναμία μου στα κεφτεδάκια της μάνας μου.

10) Ο αγαπημένος προορισμός διακοπών σου;
Σίγουρα η Καλαμάτα, το χωριό μου...

11) Περιέγραψέ μας την ιδανική σύντροφο...
Να είναι καλός άνθρωπος, με χιούμορ, κατανόηση, έξυπνη και ευγενική.

12) Πως θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου με πέντε λέξεις;
Ευγενικό, αγαπητό, ήρεμο, πρόθυμο και... καλό.

13) Η συνήθεια που δεν πρόκειται να κόψεις ποτέ...
Το... καφεδάκι με παρέα ή συγγενείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: