Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Συγγνώμη από Μενσά - Μπονσού!!

Ύστερα από τους παίκτες του Ολυμπιακού και ο Μενσά-Μπονσού εμφανίστηκε μετανιωμένος για το επεισόδιο στο ΣΕΦ στο οποίο πρωταγωνίστησε.

Συγγνώμη από Μενσά - Μπονσού
Ο παίκτης της Γαλατάσαράι απολογήθηκε μέσω twitter για τo… ξύλο που έπαιξε με τον Μίρζα Μπέγκιτς και τον Γιώργο Πρίντεζη, συμβάν που επεσκίασε το ματς των δύο ομάδων:

«Θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη από την οικογένεια μου, τους συμπαίκτες μου, τη Γαλατασαραι, τον Ολυμπιακό και την Ευρωλιγκα» έγραψε αρχικά στο λογαριασμό του ο Μπονσού για να προσθέσει: «Το να επιδεικνύω επαγγελματισμό μου δίνει περηφάνεια και αυτή δεν ήταν μια περήφανη στιγμή για μένα. Έχω υψηλότερες προσδοκίες από τον εαυτό μου και έτσι μόνο να απολογηθώ μπορώ για την απαράδεκτη ενέργεια μου».

Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: