Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Τιμήθηκε ο Ματσιούλις!

Τιμήθηκε ο ΜατσιούλιςΓια τη συμμετοχή του στην Εθνική ομάδα της Λιθουανίας στο Ευρωμπάσκετ 2013 στην πορεία της μέχρι και το ασημένιο μετάλλιο βράβευσε τον Γιόνας Ματσιούλις η πρεσβεία της χώρας στην Αθήνα.

«Μου απονεμήθηκε αυτό το μετάλλιο από τον πρόεδρο της χώρας, για όσα καταφέραμε στο Ευρωμπάσκετ του 2013. Είναι ένα μετάλλιο για την εκπροσώπηση της χώρας μας, είναι το δεύτερο μεγαλύτερο που μπορεί να απονεμηθεί και είναι τεράστια τιμή να το έχω στο στήθος μου», ανέφερε ο άσος της ομάδας του Παναθηναϊκού στο μπάσκετ και συνέχισε:

««Το Ευρωμπάσκετ ήταν όλο απίστευτο, με την πρόκριση στον τελικό να αποτελεί την κορυφαία στιγμή για εμένα. Επίσης, αξέχαστη θα μου μείνει η στιγμή που μας απονεμήθηκε το ασημένιο μετάλλιο. Ήταν κάτι το μοναδικό για εμάς τους παίκτες και πιστεύω πως ήταν το ίδιο και για τη χώρα μας», κατέληξε. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: