Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Πογιέτ: «Θέλω αυτούς που μου αρέσουν, αλλιώς φεύγω»

Ο Γκας Πογιέτ, δηλώνει πως θα αφήσει τη Σάντερλαντ, αν δεν τα βρουν με τον διευθυντή του ποδοσφαιρικού τμήματος για τις επόμενες μεταγραφές.

Πογιέτ: «Θέλω αυτούς που μου αρέσουν, αλλιώς φεύγω»
Ο Γκας Πογιέτ, δηλώνει πως θα αφήσει τη Σάντερλαντ, αν δεν τα βρουν με τον διευθυντή του ποδοσφαιρικού τμήματος για τις επόμενες μεταγραφές.

Ο Ουρουγουανός, που ανέλαβε πρόσφατα προπονητής στη Σάντερλαντ, θέλει να έχει τον τελευταίο λόγο για το ποιοι θα είναι οι παίκτες που θα αποκτηθούν, και απειλεί να αφήσει τις «μαυρόγατες».

Μετά τη συνάντηση που είχε με τους Ρομπέρτο Ντε Φαντί και Βαλεντίνο Αντζελόνι, διευθυντή ποδοσφαιρικού τμήματος και αρχίσκαουτερ αντίστοιχα, ο Πόγιετ έκανε δηλώσεις για τη συζήτηση που έγινε.

«Συζητήσαμε για τις περιπτώσεις τεσσάρων παικτών, εγώ διάλεξα δύο και ο Ντε Φαντί άλλους δύο. Για τον έναν απ’ αυτούς είμαι κάθετα αντίθετος. Αν τελικά έρθει στην ομάδα ο συγκεκριμένος, εγώ δεν θα είμαι εδώ. Οι παίκτες πρέπει να είναι οι κατάλληλοι για μένα. Αν δεν είναι, δεν το δέχομαι», τόνισε.

Δεν παρέλειψε να πει πως έχει τονίσει τις ανάγκες της ομάδας στους δύο παράγοντες.

«Πρέπει να μου δοθεί η δυνατότητα να επιλέξω όποιους μου αρέσουν. Μετά , θα δούμε αν οι παίκτες αυτοί είναι διαθέσιμοι και αν ταιριάζουν με τις οικονομικές δυνατότητες του συλλόγου , και τότε θα προχωρήσουμε», πρόσθεσε.
Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: