Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Γουέμπερ: «Μου στοίχισε η απώλεια της pole position»

Ο Μαρκ Γουέμπερ δεν ήταν και τόσο ευχαριστημένος με την τρίτη θέση που κατέκτησε στο Grand Prix του Όστιν.

Γουέμπερ: «Μου στοίχισε η απώλεια της pole position»
Κάτι καλύτερο από την τρίτη θέση που τελικά κατέλαβε θεωρεί πως θα μπορούσε να είχε πάρει ο Μαρκ Γουέμπερ στο Grand Prix του Όστιν.

«Θα ήταν σημαντικό για μένα να έπαιρνα χθες την pole position. Το γεγονός ότι δεν τα κατάφερα μου στοίχισε ένα καλύτερο αποτέλεσμα στον σημερινό αγώνα. Ήταν δύσκολο για μένα να έχω καλύτερο πλασάρισμα και επίσης να περάσω τον Ρομάν (Γκροσάν), ο οποίος διαχειρίστηκε πολύ καλή τη δεύτερη θέση που είχε», δήλωσε ο Αυστραλός πιλότος της Red Bull.

«Πάντως όλη η ομάδα έκανε πολύ καλή δουλειά και είμαι χαρούμενος που κατέκτησα μία θέση στο πόντιουμ στον τελευταίο μου αγώνα στις ΗΠΑ. Όμως θα τα πούμε την επόμενη χρονιά με την Porsche», πρόσθεσε. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: