Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Μαρτίνο: «Μια χαρά είμαι εδώ…»

Κατηγορηματικά διέψευσε ο Χεράρδο Μαρτίνο δημοσίευμα που τον έφερε έτοιμο να αποχωρήσει από την Μπαρτσελόνα στο τέλος της σεζόν.

Μαρτίνο: «Μια χαρά είμαι εδώ…»
Καμία πρόθεση να φύγει από την Μπαρτσελόνα δεν έχει ο Χεράρδο Μαρτίνο. Δημοσίευμα στην πατρίδα του έφερε τον Αργεντινό προπονητή έτοιμο να αποχωρήσει στο τέλος της σεζόν μην αντέχοντας την πίεση.

Ο ίδιος, ωστόσο, το διέψευσε κατηγορηματικά. «Μια χαρά είμαι εδώ. Νιώθω καλά στην ομάδα, την πόλη και είμαι ικανοποιημένος με τον τρόπου που παίζουμε. Πάντως το αν θα μείνω θα εξαρτηθεί από το αν θα έχουμε καλά αποτελέσματα και αυτό είναι κάτι που όλοι ευχόμαστε», δήλωσε ο Μαρτίνο.

Παράλληλα, προανήγγειλε την επιστροφή του Λιονέλ Μέσι στη δράση από το 2014. «Θα τον συναντήσω στο Ροζάριο που θα είμαι την επόμενη εβδομάδα. Μας έχουν πει πως θα είναι απόλυτα έτοιμος για να προπονείται με την ομάδα από το νέο έτος», ανέφερε.

Τέλος, για την ανανέωση συμβολαίου του Αντρές Ινιέστα τόνισε: «Είναι ένας πολύ σημαντικός παίκτης για την Μπαρτσελόνα». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: