Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

«Καταφανέστατη σφαγή»

papagewrgiou
Ο πρώην διεθνής καλαθοσφαιριστής του Άρη αλλά και υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Χάρης Παπαγεωργίου, μίλησε στον Arena FM 89,4 για την χθεσινή(23/2) καταφανέστατη σφαγή του Άρη αλλά και τις ενέργειες που κάνει ο ίδιος για αυτό.
Αναλυτικά τα όσα είπε:
«Έχουν ωριμάσει οι συνθήκες , συμπληρώνω φέτος 20 χρόνια ενασχόλησης με τα κοινά, θεωρώ τον εαυτό μου έναν ενεργό πολίτη που μου αρέσει να ασχολούμαι με τα κοινά. Δεν έχω ασχοληθεί μέχρι στιγμής με την πολιτική σκηνή, ήθελα να μείνω μακριά από τα κόμματα αλλά σε κάθε περίπτωση βοηθάω τους συνανθρώπους μου με κάθε χρόνο και αυτό μου δίνει μεγάλη χαρά και ευχαρίστηση».
Για τον ποδοσφαιρικό Άρη: «Νομίζω όλοι οι φίλαθλοι είδαν την χθεσινή(23/2) σφαγή, εγώ προσωπικά είδα σε όλα τα κανάλια τις τοποθετήσεις των ιδικών και ήταν ολοφάνερο ότι ο Άρης αδικήθηκε κατάφορα και φυσικά δεν ήταν η πρώτη φορά. Ειδικά φέτος ζούμε το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου. Από παιχνίδι σε παιχνίδι συμβαίνουν τα ίδια και τα ίδια αλλά εγώ τα έχω υποστεί στο πετσί μου και τις προηγούμενες δεκαετίες. Στην δεκαετία του 70 κυρίως οι σφαγές γινόταν και δεν το έπαιρνε χαμπάρι κανένας. Η αγανάκτηση του κόσμου έχει ξεχειλίσει πλέον και έχουν αντιλήφθη όλοι τι συμβαίνει. Υπάρχουν κάποιες σκοτεινές δυνάμεις του παρασκηνίου που θέλουν το κακό του συλλόγου. Αυτό που ξεκίνησα να κάνω και εγώ είναι να ενημερώσω θεσμικούς παράγοντες της πόλης, για το τι συμβαίνει στον Άρη αλλά και γενικότερα στον αθλητισμό της Θεσσαλονίκης. Έχουμε και το φαινόμενο του Ηρακλή, δεν είναι μόνο ο Άρης που υφίστανται αυτή την αδικία. Πρέπει να τους θέσουμε όλους ενώπιων τον ευθυνών τους. Μίλησα με τον περιφερειάρχη κεντρικής Μακεδονίας, τον κ.Τζιτζικώστα ο οποίος είναι πραγματικά έξαλλος με όλα αυτά που συμβαίνουν στον Άρη.
Νιώθω ότι πρέπει να κάνω πράγματα για το σύλλογο, έχω ματώσει προηγούμενες εποχές και αυτός είναι ο προορισμός μου, να είμαι δίπλα στον Άρη στα καλά αλλά και στα δύσκολα.
Είναι ξεκάθαρο ότι ο Άρης κυνηγιέται και δεν έχει την συμπαράσταση αλλά και την τύχη που του αξίζει».
Για το άρθρο 99 και τον δήμο Θεσσαλονίκης: «Πήρε αρνητική εξέλιξη, αλλά σίγουρα απομονώνοντας την συγκεκριμένη απόφαση είναι ακόμα ένα χτύπημα που δέχεται ο ποδοσφαιρικός σύλλογος.
Όσο για τον δήμο Θεσσαλονίκης διεκδικεί χρήματα από την ΠΑΕ Άρης για διαφημιστικούς λόγους. Τι να πω, σε μια περίοδο που ο Άρης βάλλεται από παντού, αντί να έχει σύμμαχο τον δήμο, τον έχει απέναντι του. Σίγουρα οι οφειλές είναι οφειλές αλλά υπάρχουν και άλλοι τρόποι διεκδικήσεις, η συνεννόηση και ρύθμιση των χρεών. Ο δήμαρχος έχει επιλέξει λάθος δρόμο συμπαράστασης στα 100 χρόνια που θα γιορτάσει ο σύλλογος».
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: