Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Ζερβίνιο: «Ο Γκαρσία μου δίνει αυτοπεποίθηση»

Ικανοποιημένος από τη ζωή του στην Ιταλία και με την ένταξή του στη Ρόμα είναι ο Ζερβίνιο. Όπως τόνισε, έχει καλές σχέσεις με τον Ρούντι Γκαρσία, αλλά και με όλους τους υπόλοιπους.

Ζερβίνιο: «Ο Γκαρσία μου δίνει αυτοπεποίθηση»
Όλα κυλούν καλά στους πρώτους εφτά μήνες του Ζερβίνιο στην Ρόμα και σε δηλώσεις του δεν έκρυψε την ικανοποίησή του.

«Ο προπονητής μου δίνει συμβουλές, αλλά και αυτοπεποίθηση. Μοιραζόμαστε πολλά», ανέφερε ο Ιβοριανός άσος και πρόσθεσε:

«Συνήθως, απλά μου λέει να βγαίνω μπροστά και να είμαι αποτελεσματικός, να κάνω τη διαφορά. Επίσης, μου λέει να βοηθάω την άμυνα και να σκοράρω».

Ο 26χρονος επιθετικός συμπλήρωσε: «Ικανοποιημένος είμαι και για το πώς μου συμπεριφέρονται οι οπαδοί. Είναι πάντα "ζεστοί" απέναντί μου» και κατέληξε:

«Με τον Τότι, έχω απόλυτη συνεργασία στο γήπεδο. Μερικές φορές δεν χρειάζεται ούτε καν να μιλήσουμε μεταξύ μας για να καταλάβουμε το τι κάνουμε». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: