Πιο ηθικό είναι να συνεργάζεσαι με μια τράπεζα από το να κάνεις
συμφωνία με τη Νο1 υπηρεσία εξωσυζυγικών ραντεβού για εχέμυθους και
διακριτικούς συντρόφους; Η υποκρισία σε όλη της το μεγαλείο…
Την ίδια ώρα που κάποιοι σύλλογοι μοιράζουν αφειδώς εικονικά τιμολόγια ζημιώνοντας το κράτος, που ορισμένοι πρόεδροι πλουτίζουν με αθέμιτο τρόπο και συμμετέχουν σε στημένους αγώνες, απορρίπτουν τη σύναψη συμφωνίας με τη Νο1 υπηρεσία εξωσυζυγικών ραντεβού για εχέμυθους και διακριτικούς συντρόφους. Και στο κάτω – κάτω είναι πιο ηθικό να συνεργάζεσαι με μια τράπεζα; Η υποκρισία σε όλη της το μεγαλείο…
Η ιστοσελίδα ashleymadison.com, που λειτουργεί από τον περασμένο Φεβρουάριο και στην Ελλάδα και έχει ως σλόγκαν «Η Ζωή είναι σύντομη, κάνε μια σχέση», κατέθεσε πρόταση χορηγίας σε αθλητικές ομάδες. Θα μπορούσε ο ιδρυτής της Noel Biderman, γεννημένος το 1971, να την ονομάσει www.apistoi.com κατά το άσμα του Δημήτρη Σταρόβα, αλλά ήθελε να διατηρήσει το αρχικό όνομά της σε παγκόσμια κλίμακα. Οποία είδηση λοιπόν; Μια εταιρία με 100εκ. ανθρώπους να συμμετέχουν σ’ αυτή θέλει να συνεργαστεί με αθλητικούς συλλόγους απ’ όλο τον κόσμο. Ουδεμία πρωτοτυπία υπάρχει στο θέμα, αλλά ούτε και έκπληξη μας έκανε η είσοδος του «Βασιλιά της απιστίας», όπως τον αποκαλούν, στον αθλητισμό. Πριν ανακατευτεί με την …άπιστη ιστοσελίδα εργάστηκε ως αθλητικός δικηγόρος σε μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες διαχείρισης παικτών (Interperformances Inc) και συνεργάστηκε με 45 κορυφαίους αθλητές όπως θα δούμε στην επίσημη ιστοσελίδα του (http://www.noelbiderman.com). Άρα, γνωρίζοντας τη δύναμη που διαθέτει ο αθλητισμός προσπάθησε να ρίξει τα …δίχτυα του για άμεση αναγνώριση του προϊόντος που πουλάει, της απιστίας.
Τι έκανε λοιπόν, ο τύπος για να προσελκύσει το ενδιαφέρον; Πρόσφερε 4εκ.
ευρώ για την ολοκλήρωση της κατασκευής ενός γηπέδου 43χιλ. θέσεων, όπου
θα φιλοξενήσει αγώνες του Παγκόσμιου Κυπέλλου, που θα διεξαχθεί στη
Βραζιλία!!! Και δεν είναι η μοναδική φορά που η εταιρία ασχολείται με
τον αθλητισμό. Προσφορά 25εκ. δολαρίων κατατέθηκε για πρωτάθλημα
αεριωθούμενων αεροπλάνων και αρκετά καλή πρόταση για χορηγία σε
νοτιοαφρικάνικη ομάδα. Περισσότερα από 11εκ. δολάρια για περίπου δέκα
χρόνια συνεργασίας προσφέρει για να μπαίνει το λογότυπο στη φανέλα αλλά
και το γήπεδο της ομάδας ράγκμπι, Cronulla-Sutherland Sharks, που
ιδρύθηκε το 1960. Η απάντηση των παραγόντων του συλλόγου της Αυστραλίας
ήταν: «Ούτε με 50εκ. δολ. δεν πρόκειται να συνεργαστούμε, διότι οι
καρχαρίες ξεχωρίζουν για την ποιότητα στη διασκέδαση, για τα μέλη τους,
τους οπαδούς τους και την κοινότητά τους οι οποίοι είναι υπερήφανοι.
Έχουν όραμα που είναι εστιασμένο προς την ακεραιότητα, ενώ δίνουν
ιδιαίτερη έμφαση και σημασία στους στενούς δεσμούς της οικογένειας. Η
προσφορά είναι ενάντια στις πεποιθήσεις και τις αξίες μας». Απόλυτα
σωστή θα ήταν η τοποθέτηση αν η διοίκηση του συλλόγου δεν εμπλέκονταν
στα τέλη του 2013 σε σκάνδαλο ντόπινγκ, το οποίο θα της στοίχιζε ποσό
ύψους ενός εκατομμυρίου δολαρίων! Γιατί κατηγορούν τους ανθρώπους της
ομάδας; Ότι οι παίκτες εμβολιάστηκαν με άγνωστες ουσίες από ανθρώπους
χωρίς τα απαραίτητα προσόντα. Κοινώς, απότυχαν να τους εξασφαλίσουν ένα
ασφαλές και υγιές περιβάλλον εργασίας ενώ έθεσαν σε κίνδυνο τις ζωές
τους…
Θέλετε καλύτερη απόδειξη της υποκρισίας και της καταχνιάς που
επικρατεί στον αθλητισμό; Τους πείραξε η χορηγία από μια ιστοσελίδα που
παρέχει σε δεσμευμένους Έλληνες και Ελληνίδες μια περιπετειούλα, μια και
η ζωή είναι μικρή όπως λέει και δεν τους δυσαρέστησε το γεγονός του
ντόπινγκ! Σκεφτείτε, δε, ότι το «site της απιστίας» κάνει θραύση στην
Ελλάδα, καθώς τους κωδικούς διαθέτουν περισσότεροι από 70χιλ. Έλληνες,
εκ των οποίων το 34,1 % γυναίκες και το 65,9% άνδρες. Ο μέσος όρος
ηλικίας των γυναικών φθάνει τα 35 έτη και των ανδρών τα 37. Θέλετε και
τα πιο πιπεράτα; Την επομένη ημέρα από την γιορτή της Μητέρας
επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα 16.000 γυναίκες, καταγράφοντας αύξηση ύψους
433% εξαιτίας του γεγονότος ότι δεν εκπληρώθηκε η επιθυμία τους να
συνουσιαστούν με τον σύζυγο τους… Και αναρωτιόμαστε, τώρα, αν ένα
τραπεζικό ίδρυμα είναι πιο ηθικό να δίνει χρήματα σ’ έναν σύλλογο; Ή μια
εταιρία που δραστηριοποιείται στον τομέα των στοιχημάτων; Ή στο κάτω –
κάτω να έρχονται χρήματα από αδιαφανείς και παράνομες πηγές; Ή ακόμα τα
ευρώ που μπαίνουν στο ταμείο των συλλόγων να προέρχονται από γυμνές
φωτογραφίσεις για ημερολόγια;
Αντί επιλόγου, θα θυμηθούμε και κάποιες ωραίες χορηγίες σε ομάδες, που προκαλούν το ενδιαφέρουν. Ο «οίκος εποχής Σούλα» στην Θεσσαλία όπου αναγράφτηκε στη φανέλα της ομάδας Βουκεφάλας Λάρισας. Η λειτουργία του έγινε το περασμένο καλοκαίρι και στα εγκαίνια είχε παραστεί και η Τζούλια Αλεξανδράτου, ενώ βρέθηκαν περίπου 3.000 άνθρωποι και άνοιξαν 37 κιβώτια ουίσκι. Η περίφημη εταιρία παραγωγής πορνό «Sirina» που έδωσε διαφήμιση στην ποδοσφαιρική ομάδα της εξίσου περίφημης περιοχής των Ζωνιανών και το τοπικό γραφείο τελετών έντυσε την ποδοσφαιρική ομάδα από το Παλαιόπυργο Τρικάλων με έναν τεράστιο μωβ σταυρό στο μπροστινό μέρος της μπλούζας. Από τρόφιμα διαθέτουμε το εστιατόριο «Λάδι και Ρίγανη» που στόλιζε τις εμφανίσεις του Πανιωνίου, τη ταβέρνα: «Λίγο κρασί…λίγο θάλασσα…» (αλλά χωρίς το αγόρι…) στα ρούχα του ΑΟ Καμινιών, το γυράδικο IDEAL στη Νέα Φιλαδέλφεια που διαφήμιζε το τμήμα βόλεϊ γυναικών της Ένωσης για να δημιουργήσουν ωραίο …σώμα και τη φέτα Ήπειρος – που αλλού; – στο χάντμπολ γυναικών της Αναγέννησης Άρτας. Βότκα διαφήμιζε η Σκάρμπορο, ομάδα της Κόνφερενς της Αγγλίας και μάλιστα τη «Black Death» ή ελληνιστί «μαύρος θάνατος» (μπρρρ…), ενώ δεν έλειπε και η χορηγία από μουσικό συγκρότημα (Wet, Wet, Wet) από τις φανέλες της Κλάιντμπανκ. Για τελευταίες σας αφήνουμε τις γυμνές φωτογραφήσεις για ημερολόγιο των παικτών της ελληνικής ομάδας ράγκμπι, του ΑΟ Τυμπακίου και των αθλητριών του πανεπιστημίου της Οξφόρδης, της η γυναικείας ομάδας βόλεϊ της Olomouc αλλά και πολλών – πολλών άλλων…
Αντί επιλόγου, θα θυμηθούμε και κάποιες ωραίες χορηγίες σε ομάδες, που προκαλούν το ενδιαφέρουν. Ο «οίκος εποχής Σούλα» στην Θεσσαλία όπου αναγράφτηκε στη φανέλα της ομάδας Βουκεφάλας Λάρισας. Η λειτουργία του έγινε το περασμένο καλοκαίρι και στα εγκαίνια είχε παραστεί και η Τζούλια Αλεξανδράτου, ενώ βρέθηκαν περίπου 3.000 άνθρωποι και άνοιξαν 37 κιβώτια ουίσκι. Η περίφημη εταιρία παραγωγής πορνό «Sirina» που έδωσε διαφήμιση στην ποδοσφαιρική ομάδα της εξίσου περίφημης περιοχής των Ζωνιανών και το τοπικό γραφείο τελετών έντυσε την ποδοσφαιρική ομάδα από το Παλαιόπυργο Τρικάλων με έναν τεράστιο μωβ σταυρό στο μπροστινό μέρος της μπλούζας. Από τρόφιμα διαθέτουμε το εστιατόριο «Λάδι και Ρίγανη» που στόλιζε τις εμφανίσεις του Πανιωνίου, τη ταβέρνα: «Λίγο κρασί…λίγο θάλασσα…» (αλλά χωρίς το αγόρι…) στα ρούχα του ΑΟ Καμινιών, το γυράδικο IDEAL στη Νέα Φιλαδέλφεια που διαφήμιζε το τμήμα βόλεϊ γυναικών της Ένωσης για να δημιουργήσουν ωραίο …σώμα και τη φέτα Ήπειρος – που αλλού; – στο χάντμπολ γυναικών της Αναγέννησης Άρτας. Βότκα διαφήμιζε η Σκάρμπορο, ομάδα της Κόνφερενς της Αγγλίας και μάλιστα τη «Black Death» ή ελληνιστί «μαύρος θάνατος» (μπρρρ…), ενώ δεν έλειπε και η χορηγία από μουσικό συγκρότημα (Wet, Wet, Wet) από τις φανέλες της Κλάιντμπανκ. Για τελευταίες σας αφήνουμε τις γυμνές φωτογραφήσεις για ημερολόγιο των παικτών της ελληνικής ομάδας ράγκμπι, του ΑΟ Τυμπακίου και των αθλητριών του πανεπιστημίου της Οξφόρδης, της η γυναικείας ομάδας βόλεϊ της Olomouc αλλά και πολλών – πολλών άλλων…
Πηγή: superbasket.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου