Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

«Δεν έχει να κάνει με εκδίκηση»

chelsea-s-french-born
Ο ήρωας της χθεσινής βραδιάς, Ντεμπά Μπα, σε δηλώσεις που πραγματοποίησε ανέφερε πως δεν πρόκεται για θέμα εκδίκησης προς τον Ζοσέ Μουρίνιο, ενώ τόνισε πως δεν του αρέσει να χάνει η Παρί.
Αναλυτικά τα όσα είπε:
«Δεν είχε να κάνει με εκδίκηση. Ίσως ο Μουρίνιο δεν έχει τους επιθετικούς της αρεσκείας του, αλλά ξέρουμε ότι έχουμε τρεις στράικερ και πιστεύω πως πολλές ομάδες θα ήθελαν να τους έχουν.
Δεν είχα πάρει τις ευκαιρίες μου τη φετινή σεζόν και την πήρα. Είναι η πρώτη φορά που ευχήθηκα η Παρί να χάσει και ήμουν εγώ που σκόραρα για την Τσέλσι. Είμαι χαρούμενος εδώ, αλλά δεν μου αρέσει να χάνει η Παρί, ειδικά όταν ένας από τους καλύτερούς μου φίλου, ο Καμπάιγ, βρίσκεται εκεί
«Ο Αζάρ μου έλεγε όλη μέρα, πως ήρθε η ώρα μου. Τρόμαξα λίγο με τους Παριζιάνους επειδή μετά το τρίτο γκολ όλοι πίστευαν πως η Παρί θα είναι στα ημιτελικά».Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: