Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Στο τέλος της σεζόν αποφασίζει ο Γκιγκς!

_74655860_gigsy
Για τον Ράιαν Γκίγκς προτεραιότητα αποτελούν οι αγωνιστικές υποχρεώσεις  της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, με τον ίδιο να θέλει να αποφασίζει για το μέλλον του  μετά το τέλος της σεζόν.
Ο Ουαλός βάζει σε προτεραιότητα τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και μετά την προσωπική του καριέρα, καθώς μόλις τελειώσει τις υποχρεώσεις του που έχει  με τους «κόκκινους διάβολους» τότε θα πάρει την απόφαση που θα κρίνει το μέλλον του.
Αναλυτικά τα όσα είπε:
«Δεν έχω αποφασίσει. Είμαι πολύ απασχολημένος προετοιμάζοντας την ομάδα για τη Σαουθάμπτον και αυτή είναι η προτεραιότητά μου αυτή τη στιγμή. Όταν η σεζόν τελειώσει θα πάω αμέσως να σκεφτώ τι θέλω να κάνω.
Είπα πριν πέντε ή έξι χρόνια πως αν η καριέρα μου τελείωνε αύριο, θα ήμουν χαρούμενος. Επομένως κάθε χρόνος είναι ένα μπόνους. Ακόμα απολαμβάνω την προπόνηση και το παιχνίδι, αλλά έχω απολαύσει τις τελευταίες εβδομάδες, επομένως ήταν μία καλή εμπειρία για να με πάει στο επόμενο κεφάλαιο της ζωής μου».
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: